  • 1. Data: 2020-06-10 13:58:41
    Temat: Dziecko wypadło z samochodu
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/774097
    2,dziecko-policja-samochod-wypadek-wideo-film-tarnow
    skie-gory.html

    Prowadzone postępowanie dotyczy narażenia dziecka na bezpośrednie niebezpieczeństwo
    utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu. Cały zebrany materiał dowodowy
    zostanie przesłany do tarnogórskiej prokuratury - kwituje policja.

    co rzeknie prorok ? zabezpieczenie raczej jest (Sharan to auto rodzinne) wiec tatko
    nawalil ale czy wystarczajaco na zarzuty ?

  • 2. Data: 2020-06-10 15:09:59
    Temat: Re: Dziecko wypadło z samochodu
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1539cef5-3836-4ceb-81a1-f7c5972a2a39o@googlegr
    oups.com>
    user Przemek Jedrzejczak pisze tak:

> [...]

    > co rzeknie prorok ? zabezpieczenie raczej jest (Sharan to auto
    > rodzinne) wiec tatko nawalil ale czy wystarczajaco na zarzuty ?

    a mógł kupić trzydrzwiowy.

    Czy to był Złotówa? Miał jakiś kogut? Może reklamę?
    Szczęscie ze ten z dostawczego nie grał w tetris.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG
    Costa Starbucks i BP

  • 3. Data: 2020-06-10 17:17:26
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/06/2020 12:58, Przemek Jedrzejczak wrote:
> [...]
    >
    > co rzeknie prorok ? zabezpieczenie raczej jest (Sharan to auto rodzinne) wiec tatko
    nawalil ale czy wystarczajaco na zarzuty ?

    Dzieciak nie mial zapietego pasa i sie bawil klamka. Nie kupuje tego, ze
    sie "wysliznal" z pasow jak to podal ojciec. To, ze policja bedzie mu
    chciala dopierdolic to jasne, maja nagranie, on sie przyznal. Latwy cel,
    nie trzeba stac w krzakach.

  • 4. Data: 2020-06-10 18:14:48
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 10.06.2020 o 17:17, K pisze:
> [...]
    > sie "wysliznal" z pasow jak to podal ojciec. To, ze policja bedzie mu
    > chciala dopierdolic to jasne, maja nagranie, on sie przyznal. Latwy cel,

    Dzieciak nie miał zapiętych pasów, a jak go na zakręcie rzuciło na
    drzwi, to złapał za najbliższy uchwyt, który okazał się klamką.

    Tu masz opisaną historię, jak facet zabrany na przejażdżkę myśliwcem
    katapultował się zaraz po starcie, bo przeciążenie go uniosło z fotela i
    złapał się za najbliższą wajchę:
    https://www.independent.co.uk/news/world/europe/man-
    fighter-plane-accident-france-ejected-investigation-
    saint-dizier-a9464066.html

    MJ

  • 5. Data: 2020-06-10 18:15:41
    Od: z <...@...pl>

    Dajcie już spokój z tymi linkami.

    Zaraz mi dziecko wypadnie z lodówki.

    Pytanie:
    Czy zmiana tankowania na nie Orlen (przykładowo) może spowodować
    najpierw zapieczenie EGR a potem rozszczelnienie nadmiaru wtryskiwaczy?

    Takie opinię usłyszałem (1,9JTD) Silnik dostał w palnik ale on to lubi ;-)

  • 6. Data: 2020-06-10 19:06:04
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Dzieciak nie miał zapiętych pasów, a jak go na zakręcie rzuciło na drzwi, to złapał
    za najbliższy uchwyt, który okazał się klamką

    No zdarza się. Ale gdyby miał aktywne zabezpieczenie przed otwarciem z wewnątrz nic
    by się nie stało.

  • 7. Data: 2020-06-10 20:01:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5ee1072e$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    user z pisze tak:

    > Czy zmiana tankowania na nie Orlen (przykładowo) może spowodować
    > najpierw zapieczenie EGR a potem rozszczelnienie nadmiaru
    > wtryskiwaczy?

    pl.listserv.chomor-l

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG klimy
    smrodu z Costa i Starbucks

  • 8. Data: 2020-06-10 21:14:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1539cef5-3836-4ceb-81a1-f7c5972a2a39o@googlegr
    oups.com>
    user Przemek Jedrzejczak pisze tak:

    > Dziecko wypadło z samochodu

    ten 2-latek co wypadł z ciągnika wprost pod koło
    zmarł w szpitalu :(

    dzieci są mistrzami kreatywności jak ściągnąć nieszczęście.

  • 9. Data: 2020-06-10 21:23:19
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 10.06.2020 o 18:15, z pisze:

> [...]
    > zapieczenie EGR a potem rozszczelnienie nadmiaru wtryskiwaczy?
    >
    > Takie opinię usłyszałem (1,9JTD) Silnik dostał w palnik ale on to lubi ;-)

    Odpowiedź:
    Orlen dodaje do paliwa składniki uzależniające układy paliwowe
    samochodów od jego dystrybutorów, podobnie jak to jest z karmami
    przemysłowymi dla psów i kotów. W przypadku zmiany karmy, zwierzęta
    dostają sraczki, a w przypadku zmiany paliwa - tak jak słyszałeś.

  • 10. Data: 2020-06-10 21:28:19

    Czyli pałowanie JTD 160-180 km/h może być problematyczne?

    Ale on aż się o to prosi ;-)