    From: niusy <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dziwny komunikat w Windows Mobile 5
    Date: Sun, 15 Mar 2009 14:43:09 +0100

    > zainstaluj to:
    > http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-notific
    ation-clear-fix-v1-2.html

    Niestety nie dało rady - napisał, że ten program nie jest przeznaczony dla
    mojego urządzenia.

    Ale ja się tak zastanawiałem, czy to trochę nie dziwny taki komunikat
    "done!" w *polskim* Windows Mobile?
    Czy jest szansa, że to jakiś wirus itp? Tak jak pisałem, już kiedyś mi się
    pokazał ten sam komunikat, a miałem wtedy włączony Bluetooth i pomyślałem,
    że jakiś hakier się dobiera do telefonu.
    W międzyczasie robiłem hard reset telefonu, co (jak rozumiem) odpowiada
    reinstalacji Windows Mobile, więc ew. wirus powinien zniknąć. Od tego czasu
    BT nie włączałem.

    Pozdr
    Maciej