  • 1. Data: 2009-03-14 19:01:26
    Temat: Dziwny komunikat w Windows Mobile 5
    Od: niusy <o...@p...onet.pl>

    Witam,

    Już drugi raz zdarzyła mi się taka rzecz - mam telefon SPV C600, który
    ma Windows Mobile 5 (od Orange). Dzisiaj nagle na ekraniku pokazało
    się (zupełnie samo):

    "
    Informacja:
    done!
    "

    Całość na białym tle, coś a'la SMS, ale taki który pokazuje się sam od razu
    na ekranie.

    O co tu chodzi?

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 2. Data: 2009-03-14 22:05:59
    Temat: Re: Dziwny komunikat w Windows Mobile 5
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 14 Mar 2009 20:01:26 +0100, niusy napisał(a):

> [...]
    > "
    >
    > Całość na białym tle, coś a'la SMS, ale taki który pokazuje się sam od razu

    zainstaluj to:
    http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-notific
    ation-clear-fix-v1-2.html

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 3. Data: 2009-03-15 13:43:09
    Od: niusy <o...@p...onet.pl>

    > zainstaluj to:
    > http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-notific
    ation-clear-fix-v1-2.html

    Niestety nie dało rady - napisał, że ten program nie jest przeznaczony dla
    mojego urządzenia.

    Ale ja się tak zastanawiałem, czy to trochę nie dziwny taki komunikat
    "done!" w *polskim* Windows Mobile?
    Czy jest szansa, że to jakiś wirus itp? Tak jak pisałem, już kiedyś mi się
    pokazał ten sam komunikat, a miałem wtedy włączony Bluetooth i pomyślałem,
    że jakiś hakier się dobiera do telefonu.
    W międzyczasie robiłem hard reset telefonu, co (jak rozumiem) odpowiada
    reinstalacji Windows Mobile, więc ew. wirus powinien zniknąć. Od tego czasu
    BT nie włączałem.

    Pozdr
    Maciej

  • 4. Data: 2009-03-16 14:46:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 15 Mar 2009 14:43:09 +0100, niusy napisał(a):

    ation-clear-fix-v1-2.html

    > Niestety nie dało rady - napisał, że ten program nie jest przeznaczony dla
    > mojego urządzenia.

    to szukaj czegoś innego pod hasłem clear notifications

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,