    From: "Glikogen" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: E 71 warto??
    Date: Fri, 13 Mar 2009 11:19:11 +0100

    Rewelacyjny telefon. Mi trzyma 3 dni z wlaczonym gprsem przez wiekszosc
    czasu. Jeśli w firmie macie exchange to warto zainstalowac mail for exchange
    i masz pelna synchronizacje poczty i kalendarza z firmowym serwerem.. Łatwa
    obsługa, dodatkowe aplikacje przydatne po godzinach (np podcasty, radia
    internetowe itp). Jednoczesnie jest stosunkowo maly (jak na pelna
    klawiaturę) ale też dość ciężki (ma metalowa obudowę). Przez pol roku
    zawiesil mi sie 1 raz (w przeciwienstwie do nokii e50 która jest tragedią).
    Generalnie polecam.
    W znajomej firmie zamiast nokii wybrali HTC z Windows Mobile. Generalnie
    telefony wyglądają ok ale często padają im baterie, tzn wlacza się jakiś
    ukryty proces, telefon robi się ciepły i po 3h po baterii. Próbowali różne
    aplikacjhe do śledzenie co się włącza i niestety niczego nie znaleźli. Z
    nokia nie miałem podobnych problemów.