  • Data: 2021-11-06 18:04:56
    Temat: Re: "Eksplorator handli" dla windowsa
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/11/2021 18:00, slawek wrote:
    > 3. Jeżeli takie fundamenty są teraz undocumented... to tym bardziej.

    Winę tutaj ponosi hackerstwo. Ktoś dał radę uruchomić CRT na poziomie
    printf w aplikacji bazujacej na MFC, która nie ma (oficjalnie) CRT. I to
    działało, jakimś cudem, przez kilka wersji, aż zdechło w W11.

    > Chyba się pomylę że 11 to takie Me

    11 stawia na wygląd, tak brzmi oficjalny powód wydania go. Jak widać coś
    zamieszali w detalach które z wyglądem nie mają nic wspólnego.

    Nie mam pretensji do MS. Zmienili coś, z czego nie powinno się
    korzystać. Ale chce wiedzieć *CO* zmienili.

    Chętnie poczytałbym jakąs nudną książkę to takich lowlevel detalach,
    ktoś ma coś do polecenia?