    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektryk przytarł podłogę
    Date: Mon, 29 Apr 2024 09:17:50 +0200

    Mon, 29 Apr 2024 00:45:25 +0100, PiteR

    > Mnie nie mogło się zdarzyć bo długo byłem biedny i nie było mnie stać
    > na wjeżdzanie do rowów. A teraz jestem skąpy im więcej mam tym
    > bardziej.

    Mnie się zdarzyło Outlanderem (PHEV -- znaczy z baetrią trakcyjną w
    podłodze), bo sobie na wąskiej ośnieżonej drodze wiejskiej, na zadupiu pod
    Garwolinem, za mocno pofolgowałem na wstecznym (a że na prądzie, to tam
    można grubo pojechać). Za "mocno" ruszyłem kierownicą, a że ślisko było jak
    pierun, to wylądowałem w rowie, wisząc ze 3h na baterii trakcyjnej, by
    ostatecznie zostać wyrwanym przez ciągnik sołtysa. Strat zero (poza dumą),
    błędów od baterii zero, pożaru też nie było przez kolejny rok.

    Już abstrahując od moich doświadczeń, bateria jest bardzo dobrze
    usztywniona konstrukcyjnie i to pierdzenie ASO to raczej dupochron
    wynikający z ostrożności niż z faktów.

    --
    Pozdor
    Myjk