  • Data: 2024-04-29 09:49:35
    Temat: Re: Elektryk przytarł podłogę
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.04.2024 o 01:45, PiteR pisze:
    > in <news:v0m6lj$rrg$2$Janusz@news.chmurka.net>

    > Mnie nie mogło się zdarzyć bo długo byłem biedny i nie było mnie stać
    > na wjeżdzanie do rowów. A teraz jestem skąpy im więcej mam tym
    > bardziej.
    Mi się udało w zimie ale że to była spalinka to tylko zawisła na blaszce
    z dołu.

    > Bo rozumiem, że poszedł po AutoCasco prawda? Mógł nie iść.
    Chyba tak, ubezpieczyciel razem z aso poszli po najmniejszej linii
    oporu, mając w odwłoku klienta, bo inaczej zleciliby diagnozę baterii i
    pewnie by sie okazało że nic się nie stało, ale po co sie tak męczyć :)
    a tak to dość łatwo się petenta pozbyli.

    > Trzeba było wiedzieć, że psychoza na słowo gwarancja czyni cuda.
    Niektórzy tak mają, niestety. Im droższy sprzęt tym bardzie drżą na myśl
    o jej utracie a tak mu tu wcisneło aso że ją stracił ze swojej winy.

    > Tiktokowe japiszony dziś kupują auta jako bryły po wcześniejszym
    > kontakcie ze swoim prawnikiem. Patrzą w oczy sprzedajacego próbuja
    > wyłapać kłamstwo. W ogóle nie znają się na stanie technicznym.
    Niestety społeczeństwo coraz bardziej głupieje, staje się tylko biernym
    konsumentem wszystkiego.

    > To dlaczego nie kupił? Trzeba było kupić normalny albo grat.
    Dobre pytanie, pewnie się nałykał filozofii eko i chciał być 'trendy' :)

    > Wiedzieć, że w Polsce są wilki.
    A w Anglii nie ma? może się bał że mu katalizator wytną jak to robią w
    londonstanie i okolicach?

    --
    Janusz