  • Data: 2018-11-06 07:48:29
    Temat: Re: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2018 23:03:22 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:

    > Mogło i tak być.
    > Do dziś mam stary przepływowy podgrzewacz wody o jakiejś dużej mocy.
    > Mogę zrobić eksperyment: odłączyć kocioł, skierować wodę do podgrzewacza
    > i pomierzyć ile prądu zostanie pobrane gdy np. 2 piętra wyżej odkręcę
    > zawór i zaczekam aż pojawi się ciepła woda. Na tej podstawie można sobie
    > coś tam estymować jeśli chcesz.

    Ale co tam eksperymentować
    Przepływowy podgrewaćz o mocy 10kW w jak będzie grzał godzinę to zużyje energi za ok
    6zł w G11, za ok 7 zł w droższych godzinach G12/G12w i za ok 3zł w tańszych godzinach
    przy G12/G12w
    Jaką masz taryfę?
    A co do żużycia wody w tym czasie- w standardowej isntalacji raczej więcej jak 1m3
    wody na godzine się nie przeleje