    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektryki się wcale nie palą i są bezpieczne
    Date: Wed, 31 May 2023 16:54:03 +0200

    Wed, 31 May 2023 09:57:24 +0200, Janusz

    > Jasne, idź sie leczyć .

    Jak na oszołoma przystało, argumentację masz porażającą.
    Typowe dla ignoranta.

    > Sam jesteś oszołom, nic nie mam przeciwko elektrykom ale ty tego nie
    > zrozumiesz.

    Buahaha, nie masz nic przeciwko aż wątek założyłeś w którym twierdzisz żę
    ktoś ("ekooszołomy", czyli kto, użytkownicy?) twierdzi że elektryki się nie
    palą, jednocześnie masz klapy założone na fakt, że spaliniaki, w tym także
    nowe, się palą i z zasady są zagrożeniem dla ludzi. Od parunastu dekad.
    Teraz się obudziłeś, bo elektryki (urwa!).

    > Jasne a potem sie radośnie zapala.

    Skoro ma usterkę, to się zapala, tak samo jak zapala się spaliniak.
    Ale jak widać jest mniejszym zagrożeniem niż spaliniak i wbrew temu co
    takie oszołomy utykają, daje swobodę do opuszczenia pojazdu i nie stanowi
    zagrożenia.

    > Widzisz jakie smętne gatki pleciesz.

    Gatki to ty masz na głowie, zamontowane zaraz na foliowej czapeczce.

    --
    Pozdor
    Myjk