  • 1. Data: 2011-01-17 13:04:54
    Temat: Epson Stylus Photo R3000
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    Kroi się nowa, bardzo fajna drukareczka:
    http://80.83.66.190:8009/seaside/epson/pressrelease2
    01101171

    Wreszcie zwiększyli pojemność tuszyków - Alleluja!

  • 2. Data: 2011-01-17 13:52:51
    Temat: Re: Epson Stylus Photo R3000
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Czornyj" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    Kroi się nowa, bardzo fajna drukareczka:
    http://80.83.66.190:8009/seaside/epson/pressrelease2
    01101171

    Wreszcie zwiększyli pojemność tuszyków - Alleluja!

    Ciekawe, kiedy pękną i wypuszczą w bogatej Europie cos takiego jak L100/L200
    Ale, jeżeli cena tuszu będzie rozsądna, to nowa drukarka może być krokiem we
    właściwym kierunku (dla nabywców).

  • 3. Data: 2011-01-17 14:28:06
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Ciekawe, kiedy pękną i wypuszczą w bogatej Europie cos takiego jak L100/L200
    > Ale, jeżeli cena tuszu będzie rozsądna, to nowa drukarka może być krokiem we
    > właściwym kierunku (dla nabywców).

    L100/L200 to trochę inna półka, nadają się raczej do zastosowań
    biurowych :(

  • 4. Data: 2011-01-17 14:59:00
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Czornyj" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
> [...]
    > we
    > właściwym kierunku (dla nabywców).

    L100/L200 to trochę inna półka, nadają się raczej do zastosowań

    Wiem, ale pokaż inne drukarki z konkurencyjnym zasilaniem...

    Zaś jeżeli ekonomiczna strona nowej drukarki będzie podobna do np. hp 9180,
    to w pinechy...

  • 5. Data: 2011-01-17 23:00:40
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-17 14:04, Czornyj pisze:
    > Kroi się nowa, bardzo fajna drukareczka:
    > http://80.83.66.190:8009/seaside/epson/pressrelease2
    01101171

    > Wreszcie zwiększyli pojemność tuszyków - Alleluja!

    A gdzie zdjęcie tej drukarki?

    --
    animka

  • 6. Data: 2011-01-17 23:06:37
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    On 18 Sty, 00:00, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    201101171

    > A gdzie zdjęcie tej drukarki?
    >
    > --
    > animka

    Np. tutaj:
    http://www.epson.com/cgi-bin/Store/jsp/Product.do?BV
    _UseBVCookie=yes&sku=C11CA86201

  • 7. Data: 2011-01-17 23:39:27
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-18 00:06, Czornyj pisze:

    > Np. tutaj:
    > http://www.epson.com/cgi-bin/Store/jsp/Product.do?BV
    _UseBVCookie=yes&sku=C11CA86201

    Szkoda, że bez skanera i aż 850 dolarów kosztuje.

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-01-18 06:03:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    animka wrote:

    _UseBVCookie=yes&sku=C11CA86201

    > Szkoda, że bez skanera i aż 850 dolarów kosztuje.

    tja genialne... :)

    wiesz chociaż co to za drukarka i do czego przeznaczona?

  • 9. Data: 2011-01-18 07:28:34
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 18 Jan 2011 07:03:05 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > tja genialne... :)
    >

    > wiesz chociaż co to za drukarka i do czego przeznaczona?

    No coś ty, to Animka :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 10. Data: 2011-01-18 09:48:01
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-01-17 14:04:54 +0100, Czornyj <m...@c...pl> said:

    > Kroi się nowa, bardzo fajna drukareczka:
    > http://80.83.66.190:8009/seaside/epson/pressrelease2
    01101171

    > Wreszcie zwiększyli pojemność tuszyków - Alleluja!

    A jakieś ploteczki o cenie?

    de Fresz