  • Data: 2016-09-16 20:48:55
    Temat: Re: Epson V330 - jednoczesne skanowanie wielu zdjęć
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 16 września 2016 17:48:09 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    wyrównywał kolory, zapisywał jako jakiś typ pliku. Takie makro.
    to albo skaner z penem albo akternatywnie:
    > Facet szuka rozwiązania, które zapewni mu kopie "analogowych" zdjęć
    > przyzwoitej jakości (stąd szukanie możliwości zapisu w formatach z
    > bezstratną kompresją), a Ty mu proponujesz szybkie skanowanie książki na
    > pendrive'a, albo cykanie fotek aparatem :-/

    Nie czytałes uważnie.

    Jak najbardziej te klisze mozna obrobic aparatem.
    Uwaga o książkach tyczy się szybkosci operowania tymże.
    Skanowanie nawet pojedynczej klatki w popularnym skanerze to przynajmniej 10 sekund.
    I to nie licząc czasu na ułozenie kliszy.

    Aparat robi zdjęcie poniżej sekundy.

    Standardowy skaner ma fizyczną rozdzielczośćna poziomie 4000dpi.
    Aparat jest w stanie osiągnąc podobną jakość.
    Powyższe oczywiście tyczy się skanowania klisz.

    Pozostaje tylko zrobienie lub kupienie odpowiedniej przystawki.

    Skanowanie zwyklych zdjęć na pendrive jest własnie tym czego potrzeba.
    U mnie stareńki skaner robi to elegancko. Mozna to skanowac siedząc i oglądając tv.
    Wkładasz fote, zamykasz klape, wciskasz guzik.
    Skaner w 10-20 sekund sam sobie fote zeskanuje, przytnie ją do odpowiednich wymiarów
    i zapisze na penie.
    Podnosisz klape, wkładasz kolejne zdjęcie i cykl sie powtarza. Zero myslenia, zero
    problemów.

    Parametry skanowania wybiera się po włączeniu urządzenia. Ten mój szmelc nawet nie
    potrzebuje komputera do tego wszystkiego.

    Jakby ktos chciał - moge pozyczyć.

    Co w tym kosmicznego?

    tak więc nie wiem ci ci się nie podoba.