  • Data: 2010-03-14 19:38:04
    Temat: Re: FAP MAZDA 6 2.0 - czy ma?
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel pisze:

    > a po co wycinać? a jak się silnik zepsuje, to też go wyrzucasz?

    Z tego co wiem to jedynym sposobem pozbycia sie FAP jest usuniecie go i
    zmiana w komputerze. Jak juz pisalem jesli jezdzisz w trasach to luz,
    wymiana (bo np. czyszczenie nic nie da, bo po prostu sie zuzyl) nastapi
    po 150-250kkm ale jak smigasz po miescie to moze sie pojawic sytuacja, w
    ktorej filtr sie zapcha po 20kkm do tego stopnia, ze nie pomoze mu ani
    czyszczenie ani procedura wypalania. Silnika nie wyrzucam, o ile
    ekonomicznie uzasadniona jest jego naprawa, bo np. mozna kupic drugi.
    Ale jezdzac po miescie mozna wymieniac filtr co 20kkm, to jest normalne?
    Jak chcesz usunac przyczyne zapychania filtra jak przyczyna jest
    jezdzenie po miescie? Producenci sami sie do tego przyznaja i wydaje mi
    sie, ze gownianym argumentem jest "usun przyczyne zapychania, tzn.
    jezdzi po trasach". Ktos moze nie chciec/nie umiec jezdzic po trasach i
    ma do tego prawo.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek