-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: R2r <b...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [FOTELIK] Isofix a pasy ...
Date: Wed, 06 Mar 2013 11:29:03 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 25
Message-ID: <kh75pb$f97$1@node1.news.atman.pl>
References: <kgrko7$us$1@node2.news.atman.pl> <kh1mpq$q0p$1@node2.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<kh235t$4qk$1@node1.news.atman.pl> <kh246o$5ug$1@node1.news.atman.pl>
<kh251i$95k$1@node2.news.atman.pl> <kh261p$7pk$1@node1.news.atman.pl>
<kh29d2$dkv$1@node2.news.atman.pl> <kh2afj$cgb$1@node1.news.atman.pl>
<kh2atu$f8m$1@node2.news.atman.pl>
<5135b438$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
<kh4cjs$e5g$1@node1.news.atman.pl>
<5135bb5a$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
<kh4gn8$icm$1@node1.news.atman.pl> <kh4ihc$jl8$1@node2.news.atman.pl>
<kh4l5v$n6o$1@node1.news.atman.pl> <kh4nkj$pp6$1@node1.news.atman.pl>
<kh4ob9$qfu$1@node1.news.atman.pl> <5135e845$1@news.home.net.pl>
<kh4q0h$r9u$1@node2.news.atman.pl> <kh4q63$sd1$1@node1.news.atman.pl>
<5135ef44$1@news.home.net.pl> <kh4sid$v38$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 91.228.136.80
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1362565739 15655 91.228.136.80 (6 Mar 2013 10:28:59 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Mar 2013 10:28:59 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130215
Thunderbird/17.0.3
In-Reply-To: <kh4sid$v38$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2485214
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-03-05 14:39, Ergie pisze:
> Wszystkie 5 razy to były wypadki, czy może jednak niektóre to stłuczki?
Jeśli już w ten sposób to obydwa przodem to były dość lekkie stłuczki.
Poważniejsze w skutkach były 2 właśnie z tych "od tyłu". Czyli przyjęcie
kryteriów (choć IMO bezsensownych - kolizja to kolizja) podziału na
stłuczki i wypadki poważniejsze daje jeszcze bardziej niekorzystny dla
Twoich statystyk wynik bo p:t=0:2 a nie 2:5
> Niczego nie neguję statystyki są jakie są i nic tego nie zmieni.
> Przy wypadkach tył + przód tyle samo samochodów otrzymuje uderzenie od
> przodu co i od tyłu.
> Przy wypadkach tył + bok nikt nie ma uderzenia od tyłu a połowa od przodu
> Przy wypadkach samochód + przeszkoda znaczna większość następuje przodem
> lub przodem + bokiem, natomiast od tyłu margines.
Trzeba było napisać, że zakładasz, że to tylko Ty będziesz walił. Wtedy
faktycznie najłatwiej jest przodem. :->
> Nie ma co naciągać rzeczywistości - znacznie częściej przy wypadku
> następuje uderzenie od przodu niż od tyłu.
Napisałem już, że moje doświadczenia pokazują zupełnie co innego, Jak
byś nie chciał ich wyników naciągać...
--
Pozdrawiam. Artur.
____________________________________________________
__
Następne wpisy z tego wątku
- 06.03.13 13:25 J.F
- 13.03.13 17:46 Ergie
- 13.03.13 18:44 Ergie
- 13.03.13 19:52 Artur Maśląg
- 13.03.13 19:01 Ergie
- 13.03.13 20:49 Ergie
- 13.03.13 20:54 Ergie
- 13.03.13 21:08 Artur Maśląg
- 13.03.13 21:49 Artur Maśląg
- 13.03.13 23:57 Rafał \"SP\" Gil
- 14.03.13 00:22 Gotfryd Smolik news
- 14.03.13 16:51 Cavallino
- 15.03.13 19:52 Ergie
- 15.03.13 19:58 Ergie
- 15.03.13 20:03 Ergie
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=