-
Data: 2013-03-16 16:04:44
Temat: Re: [FOTELIK] Isofix a pasy ...
Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:514389bc$0$1258$6...@n...neostrada
.pl...
> Pozostaje mi się tylko uśmiechnąć na kolejną porcję bzdur (wyglądają
> na produkcyjne). Pasy bezwładnościowe raczej rzadko są idealnie
> wyregulowane (wręcz by stwierdził, że zbliża się do do nigdy),
> co stoi w jawnej sprzeczności z twoją teorią _zawsze_. Żeby były
> dobrze, to trzeba je jednak ułożyć i się nie ruszać -
Bo? Nie wiem, jak Twoje, ale moje się ładnie zwijają i rozwijają jak się
ruszam i właśnie na tym polega ich przewaga że zawsze idealnie przylegają do
ciała i w razie uderzenia w przeszkodę przytrzymują ciało, a nie powodują
dodatkowego szarpnięcia i łamania żeber jak w praktyce zawsze za luźne pasy
tradycyjne.
> w przeciwieństwie
> do pasów statycznych, które zawsze wymagały poprawnego ułożenia,
> ponieważ w innym przypadku nie dało się ich zapiąć, bądź były
> luźne (dla wygody).
O w końcu to przyznałeś że pasy tradycyjne były luźne. No więc takie luźne
pasy miały niewiele wspólnego z bezpieczeństwem i właśnie dlatego świadomi
użytkownicy montowali bezwładnościowe.
> Zamieniali statyczne na bezwładnościowe dla wygody - o czym już
> pisałem.
ROTFL
Nie rozumiem Twojej logiki ludzie mieli dla wygody zbyt luźne pasy (co w
końcu sam przyznałeś) i dla wygodny zmieniali jest na bezwładnościowe?
Zastanów się powoli - wygoda się przy tej zmianie nie zwiększa zbyt luźny
pas tradycyjny jest tak samo wygodny jak bezwładnościowy - tak samo nie
krępuje ruchów. Natomiast oczywiście zwiększa się bezpieczeństwo.
[ciach]
> Teoretyk, dodający sobie lat przez opowieści z mchu i paproci.
> W trasie to się jeździło z oknami zamkniętymi - okna można było
> mieć otwarte przy niskich prędkościach - np. w mieście, czy w korku
> jak się trafił. Przy wyższych to się tylko przeziębienia można było
> dorobić przez takie zachowanie i się okna zamykało.
ROTFL coraz lepiej, rozkręcasz się, pisz dalej :-)
>> Nagle trafiasz na samochód ze źle wyregulowanym gaźnikiem albo
>> popularny wtedy dwusuw więc zamykasz obie szyby aby nie wąchać smrodu. -
> Taaaa, wiedza z wikipedii i opowieści przy kufelku :>
> 30 lat temu (jak pisałeś) to w Polsce było trochę ponad 2 miliony
> samochodów osobowych i spory odsetek był dwusuwów - było to
> naturalne i smrody nikomu nie przeszkadzały (dodatkowo dwusuwy
> wcale tak nie śmierdziały).
No oczywiście Ty wiesz, że nikomu nie przeszkadzały. Masz oczywiście rację
królu Słońce naród to Ty!
> Nie było też katalizatorów, a te
> brednie o źle wyregulowanych gaźnikach to też można miedzy bajki
> włożyć.
Albo jesteś dzieciak albo rodzice Cię chowali w skansenie skoro nie masz
pojęcia o źle wyregulowanych gaźnikach i tym jaki to smród jak się za takim
jedzie.
> Teraz samochodów jest ~16 milionów (chyba więcej), więc
> 8 razy więcej. Teraz być może jest różnica między smrodzącym
> struclem a resztą, ale wtedy? Wtedy to była normalność i nikt
> nie wymyślał takich bzdur.
No to się zdecyduj źle wyregulowany gaźnik to bajki czy normalność.
Rozumiem, ze koniecznie chcesz mieć odmienne zdanie ale trzymaj poziom!
>> Dlatego _w_ _praktyce_ nie dało się jeździć z pasami idealnie
>> wyregulowanymi.
> Po tonach bredni sam udowadniasz (pewnie bezwiednie), że jeżeli
> już, to chodziło o wygodę, a nie bezpieczeństwo.
Ty chyba czytasz jakiś inny wątek. Zmiana zbyt luźnego pasa tradycyjnego na
bezwładnościowy nie zmienia wygody - tak samo trzeba go zapisnać i tak samo
nie krępuje ruchów, natomiast znacznie zwiększa bezpieczeństwo.
Pozdrawiam
Ergie
Następne wpisy z tego wątku
- 16.03.13 20:07 Artur Maśląg
- 17.03.13 14:47 r...@k...pl
- 17.03.13 14:54 r...@k...pl
- 17.03.13 15:26 J.F.
- 17.03.13 16:06 Ergie
- 19.03.13 16:00 Chris
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-25 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-25 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-25 Skrobanie
- 2025-07-25 Lublin => Konsultant ds. Wdrożeń ERP (moduł FK) <=
- 2025-07-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA