  • Data: 2020-01-28 23:39:42
    Temat: Re: Formatowanie pendrajwa 128 GB
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PNY je robi pod nalepką HP:
    https://www.pny.com/hp900w-usb
    PNY to niezła firma (mam ich inny pendrive Turbo 3.0 od wielu lat nie do zajechania):
    https://www.pny.com/usb3-elite-turbo-silver
    Ten oryginalny PNY zawsze formatowałem jako NTFS.
    Ten HP chciałem czy to ext4, czy to exFAT.
    Chyba się przeproszę na powrót z NTFS.
    Nic do NTFS nie mam poza urban legend "nie stosować NTFS do pamięci flash".
    W międzyczasie (już po pierwszym poście) wykopałem w sieci, że Samsung Smart TV do
    nagrywania timeshift potrzebuje NTFS (choć widzi
    i czyta parę innych formatów), i tu może być część psa pogrzebana.
    Lub po prostu trefny egzemplarz się trafił (szczególnie z kontaktowaniem USB 3.0 w
    gniazdach USB 3.0 bywają cyrki).