  • 1. Data: 2010-01-03 17:38:30
    Temat: Re: Fotelik samochodowy 9-25
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 29 Gru 2009, 01:54, badzio <b...@g...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > powoli zbliza sie chwila zakupu nowego fotelika dla corki.

    Ogladalem wspomniane Chico Key (9-18), zrobil na mnie dobre wrazenie.
    Podobnie dobre wrazenie robi coneco zenith (lub jego tansza wersja -
    baby shield, koles ze sklepu powiezial ze to baby shield to jest
    coneco ale z inna naklejka).
    Zalety chicco - bardziej znana firma, 3 gwiazdki adac, niby specjalny
    system wentylacji zeby dziecko sie nie pocilo za bardzo.
    Zalety coneco/baby shield - cena :) do tego na dluzej starczy
    Przy czym wiem ze coneco/baby shield moga nie starczyc do tych 25kg -
    kwestia 'ciasnosci' to jedno, druga kwestia to problem pasow -
    prowadnica pasow samochodowych (powyzej 18kg uzywa sie juz pasow
    samochodowych a nie fotelikowych) jest nieruchoma wiec jak dziecko
    podrosnie to moze prowadnica nie pasowac. No ale zawsze na troche
    wystarczy.
    No i sam nie wiem :)