  • 1. Data: 2010-01-03 17:53:00
    Temat: iTyre.com - zna to ktos ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Hej.

    Czy zna ktos ta witryne od strony zamowien ?
    www.ityre.com

    czy to tylko przez jakiegos robota przetlumaczone na PL (bo tak sie mozna
    domyslac czytajac gdzieniegdzie).

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-01-03 17:55:46
    Temat: Re: iTyre.com - zna to ktos ?
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...cedaniluk.com>

    Adam Szewczak wrote:
> [...]
    > www.ityre.com
    >
    > czy to tylko przez jakiegos robota przetlumaczone na PL (bo tak sie

    Mi to sie tam po ukraińsku otworzyło ;)

    Pozdrawiam !!

  • 3. Data: 2010-01-03 17:59:09
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > www.ityre.com
    >
    > czy to tylko przez jakiegos robota przetlumaczone na PL (bo tak sie mozna

    firma z Ukrainy - patrz numer kontaktowy
    w wielu miejscach nie ma pełnych opisó po Polsku
    wogóle dzał "Jak nas znaleźć" nie istnieje.

    przeczytaj o formie dostawy:
    " 1. Dostawa jest realizowana samochodem po otrzymaniu zaliczki
    2. Towar dostarcza się Klientowi w przeznaczonym czasie pod wskazany
    Klientem adres
    3. Dostawa po Kijowie spełnia się do biura (do klatki schodowej)
    wskazanego Klientem adresu
    4. Dostawa do innych miast spełnia się po wskazanych na stronie
    zamówienia adresach kompanij przewoźników
    5. Dostawa jest realizowanacodziennie oprócz niedzieli w godzinach 15 -
    19
    6. Koszt dostawy zależy od transportowej taryfy (od bezpłatnej do 40
    UAN)"

    zwróć uwagę na pkt 1 i 3

  • 4. Data: 2010-01-03 18:03:12
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...cedaniluk.com> napisał w
    wiadomości news:hhqi9u$6cg$1@news.onet.pl...

    > Mi to sie tam po ukraińsku otworzyło ;)
    >
    > Pozdrawiam !!

    Po lewej u góry masz możliwość zmiany języka

    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org

  • 5. Data: 2010-01-03 18:12:36
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ksoniek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 19
    > 6. Koszt dostawy zależy od transportowej taryfy (od bezpłatnej do 40

    Tak duzo wiecej jest takich bledow.

    Tylko jak wpisalem w google ityre to na forach sie sporo pokazalo, ale
    glownie jako to ze ktos pokazywal jak ta opona wyglada itd.

    PZDr
    Adam

  • 6. Data: 2010-01-03 18:27:09
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...cedaniluk.com>

    ksoniek wrote:

    > Po lewej u góry masz możliwość zmiany języka

    I co z tego ??
    Jak w std. otworzyło się po ukraińsku ;)

    Ja bym z tej strony żadnej opony nie nabył :D

    Pozdrawiam !!

  • 7. Data: 2010-01-03 18:33:34
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

> [...]
    >
    > Tylko jak wpisalem w google ityre to na forach sie sporo pokazalo, ale
    > glownie jako to ze ktos pokazywal jak ta opona wyglada itd.

    według mnie jest to sprzedawca z Kijowa, który swoim samochodem rozwozi
    opony
    na forach podaje się linki do tej stron bo mają chyba przekrój przez
    wszystkie modele

    Jeśli rzeczywiście sprzedaje na międzynarodową skalę to czemu nie ma po
    niemiecku?

    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org