    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Fotoksiazka
    Date: Fri, 2 Jan 2009 22:49:35 +0100

    On Fri, 2 Jan 2009, Mateusz Ludwin wrote:

    > endperf rzecze:

    > Przecież Szwajcaria jest poza UE...

    Dla porządku (nie bić!) liczy się "ujednolicony obszar celny" czy
    jak mu tam, nie samo UE. UE jest podzbiorem tego obszaru, ale
    wchodzą również kraje które do UE nie przystąpiły (np. Norwegia).
    Wspólne cło (jedna granica celna), wspólne zasady VAT i wspólne
    ograniczenia dla akcyzy. Na razie :D

    pzdr, Gotfryd