  • Data: 2009-05-11 18:20:15
    Temat: Re: GA m61p-s3 bios
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <gu9ogp$161o$2@news2.ipartners.pl>, Marcin Kocur napisał(a):

    > http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_t
    hread/thread/ba4b1d2471c0765e/b2b2e28a818efbf2?hl=pl
    &q=m61p-s3#b2b2e28a818efbf2
    > Nie miałeś nigdy tych problemów? Ja się nawet cieszę, że się jej
    > pozbędę...

    Ja mam kilka egzemplarzy (około 7).
    Z włączaniem się samoczynnym komputera - nie stwierdziłem.
    Dźwięk przy włączaniu/restartowaniu komputera - potwierdzony; a tam gdzie
    to przeszkadzało, to głośnik odłączyłem.
    Temperatura - nie zauwazyłem problemów.
    Wolne włączanie - nie zauważyłem. Ale u mnie BIOS nigdy nie pracuje
    na domyślnych ustawieniach, więc może coś odruchowo przestawiam?
    Aktualizacja BIOS z pendrive - działa bez problemu.

    Czyli podsumowując, to tylko piszczenie przy włączaniu jest denerwujące.
    Ale łatwo można to obejść (odłączając speaker lub cofnąć wersję BIOSu
    do bodajże F2 (a może jeszcze któraś pośrednia działa)?
    Z ignorowaniem temperatury nie próbowałem.

    Jacek