-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.gi
ganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!209.197.12.246.MISMATCH
!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
Date: Wed, 17 Nov 2010 00:32:52 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.regionalne.krakow,pl.misc.samochody
Subject: Re: [GWK] opona zimowa - problem
References: <ibtm8v$d95$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <ibtm8v$d95$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <4ce314a0$0$27041$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.157.223
X-Trace: 1289950368 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27041 83.25.157.223:26573
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.regionalne.krakow:458856 pl.misc.samochody:2326216
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-16 11:26, Grzegorz Brycki pisze:
> Witam,
>
> Sytuacja:
> Kupiłem nowy komplet opon zimowych Continental ContiWinterContact TS800
> 175/80R14. Ostatnio wjechałem w dziurę i przestała trzymać powietrze.
>
> Pojechałem do wulkanizatora w Krakowie. Ten nie znalazł dziurki i
> wymienił wentyl, co nic nie dało. W "ramach gwarancji" wziął i w końcu
> znalazł podobno malutką dziurkę z boku opony. Stwierdził jednak, że nie
> ma sensu tej opony naprawiać, bo łata z boku nie pozwoli wyważyć koła i
> lepiej kupić dętkę...
Tak właśnie jest.
Solidne ładanie boku opony ponoć wymaga sporej łaty.
U mnie jak wulkanizator naprawiał szutrówki, opona była naprawiana na
gorąco w jakimś ich piecu (cokolwiek miał na myśli). Łata jest
wyczuwalna jako zgrubienie na oponie i zapewne swoje waży.
Naprawiałem tak dwie opony przebite z boku i nie miałem z nimi problemów
wynikających z takiej naprawy.
A były to opony szutrowe w których ten bok opony niejednokrotnie
bezpośrednio stykał się z nawierzchnią (zresztą w ten sposób się
przebiły) i mimo to łaty wytrzymały.
Tyle że w szutrówkach wyważenie opon nie jest tak istotne.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.11.10 07:35 belgrano
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=