  • Data: 2021-07-28 21:31:00
    Temat: Re: Galaxy S10e odblokowuje się w kieszeni
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.07.2021 o 10:13, _Master_ pisze:
    > Szukam i szukam... w S7 było inne nazewnictwo?...
    >
    > Chodzi o to żeby ekran wybudzał się podwójnym tapnięciem
    >
    > Ale...
    >
    > Blokował się w kieszeni (czy w ciemnym)

    nazywa się to ochrona przed przypadkowym dotknięciem. w ciemności
    wyświetli kłódkę, musisz ją przesunąć aby odblokować. gdzie tego
    cholerstwa w menu szukać? nie wiem. pomoc w samsungu jest gorsza niż w
    windowsie.

    > i drugie pytanie:
    >
    > Czy da się zrobić odbieranie połączenia samym tapnięciem w przycisk bez
    > przesuwania go?
    To chyba cecha androida 10. nie wiem czy się da. jak znajdziesz
    rozwiązanie, zmiana dialera czy coś, daj znać

    > W S7 się DAŁO.
    ło panie. JAk zainstalujesz lineage to sobie pozmieniasz wiele rzeczy
    ToMasz