  • 1. Data: 2021-07-28 10:13:56
    Temat: Galaxy S10e odblokowuje się w kieszeni
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Szukam i szukam... w S7 było inne nazewnictwo?...

    Chodzi o to żeby ekran wybudzał się podwójnym tapnięciem

    Ale...

    Blokował się w kieszeni (czy w ciemnym)

    i drugie pytanie:

    Czy da się zrobić odbieranie połączenia samym tapnięciem w przycisk bez
    przesuwania go?

    W S7 się DAŁO.

  • 2. Data: 2021-07-28 21:31:00
    Temat: Re: Galaxy S10e odblokowuje się w kieszeni
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 28.07.2021 o 10:13, _Master_ pisze:
    > Szukam i szukam... w S7 było inne nazewnictwo?...
    >
    > Chodzi o to żeby ekran wybudzał się podwójnym tapnięciem
    >
    > Ale...
    >
    > Blokował się w kieszeni (czy w ciemnym)

    nazywa się to ochrona przed przypadkowym dotknięciem. w ciemności
    wyświetli kłódkę, musisz ją przesunąć aby odblokować. gdzie tego
    cholerstwa w menu szukać? nie wiem. pomoc w samsungu jest gorsza niż w
    windowsie.

    > i drugie pytanie:
    >
    > Czy da się zrobić odbieranie połączenia samym tapnięciem w przycisk bez
    > przesuwania go?
    To chyba cecha androida 10. nie wiem czy się da. jak znajdziesz
    rozwiązanie, zmiana dialera czy coś, daj znać

    > W S7 się DAŁO.
    ło panie. JAk zainstalujesz lineage to sobie pozmieniasz wiele rzeczy
    ToMasz

  • 3. Data: 2021-07-28 22:49:59
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-07-28 10:13, _Master_ wrote:
    > Szukam i szukam... w S7 było inne nazewnictwo?...
    > Chodzi o to żeby ekran wybudzał się podwójnym tapnięciem

    chyba nie

    > Blokował się w kieszeni (czy w ciemnym)

    to jest

    > Czy da się zrobić odbieranie połączenia samym tapnięciem w przycisk bez
    > przesuwania go?

    nie wiem, nie szukałem ja mam pod przyciskiem z bixbiego latarkę,
    odbieranie, pauzę i wyciszanie telefonu

    tydzień temu wrzuciłem soft XID co zaowocowało natywnym nagrywaniem
    rozmów, problemów nie stwierdziłem

  • 4. Data: 2021-07-28 22:57:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 28 Jul 2021 21:31:00 +0200, ToMasz napisał(a):

    > ło panie. JAk zainstalujesz lineage to sobie pozmieniasz wiele rzeczy
    > ToMasz

    Hej, potrzebuję jakiegoś artykułu czy poradnika dot. lineage os.
    Zwłaszcza w kwestii instalowania tego na Samsungach. Znasz coś takiego
    może? A może sam robiłeś takie instalacje?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 5. Data: 2021-07-29 09:56:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jak pech to pech.

    Się okazuje, że te nowoczesne czujniki zbliżeniowe to takie gówno jest.
    Kiedyś z tym walczyłem w bodajże A40?
    Czujnik jest pod ekranem a ekran niestety/stety przykrywa się
    szkłem/folią. Myślałem że we flagowcu to poprawili.

    I wtedy w zależności od szczęścia ;-) czujnik potrafi wykryć "kieszeń"
    lub nie. Niby przy normalnej rozmowie działa poprawnie ale "kieszeń" już
    go PRZERASTA.

    Jako że nie chcę zdejmować szkła to musiałem przejść na odcisk palca.
    Zobaczymy czy w praniu te 4 palce wystarczą ;-)

    PS. Dalej nie znalazłem odbierania połączenia przez tapnięcie bez
    przesuwania. W S7 Było. Postęp ku...a mać

  • 6. Data: 2021-07-29 11:16:54
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-07-28 22:57, Jacek Maciejewski wrote:
    > Hej, potrzebuję jakiegoś artykułu czy poradnika dot. lineage os.
    > Zwłaszcza w kwestii instalowania tego na Samsungach. Znasz coś takiego
    > może? A może sam robiłeś takie instalacje?

    a czego Ci brakuje w instrukcji na stronie?

    https://wiki.lineageos.org/devices/beyond0lte/instal

  • 7. Data: 2022-03-30 20:12:50
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 29.07.2021 o 11:16, m4rkiz pisze:

    > a czego Ci brakuje w instrukcji na stronie?
    >
    > https://wiki.lineageos.org/devices/beyond0lte/instal

    6 punkt
    (Optionally): If you want to install any add-ons, repeat the sideload
    steps above for those packages in sequence.

    Co konkretnie należy doinstalować by dało się żyć? Gdzie mogę o tym
    poczytać?