    From: www Trojmiasto <a...@t...biz.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Gdzie rejestrowac domene, czyli o skurwysynstwie firm....
    Date: Sat, 29 Jan 2011 09:28:50 -0800 (PST)

    On 26 Sty, 00:15, " " <j...@g...pl> wrote:
    > ..handluj cych domenami.
    >
    > Przez kilka ubieg ych dni sprawdzam w internecie pewn upatrzon przez siebie
    > nazw w domenach .pl
    > Jest wolna ewidentnie.
    > Wchodz na h....pl (pewna firma ze Szczecina) eby si zarejestrowa i
    > zap aci .
    > Wpisuj wybran nazw i tak tak wyskakuje komunikat, e domena jest zaj ta.
    >
    > To wczoraj znajduj inna pasuj ca mi nazw .
    > Wolna ewidentnie jeszcze dzi wieczorem.
    > Wchodze wi cv na n.....pl (pewna firma Krakowa) eby si zarejestrowa i
    > zap aci i tak tak wyskakuje, e domena jest zajeta.
> [...]

    Dobra zasada - nie sprawdzać dostępności interesujących nas domen w
    różnych podejrzanych serwisach które to umożliwiają; nie sądzę by
    któryś z dużych polskich rejestratorów odważył się na coś takiego.
    Nawiasem - sprawdź czy domeny które wybrałeś zostały zarejestrowane,
    czy może tylko zarezerwowane, albo była to tylko rejestracja DNT -
    więc wkrótce mogą być ponownie wolne.

    jasc
    ---
    www.trojmiasto.biz.pl/domeny