  • Data: 2019-10-10 21:52:17
    Temat: Re: Gdzie się podziewają dobre systemy i dobre programy?
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 10 października 2019 19:56:51 UTC+2 użytkownik g...@g...com
    napisał:

    > To trzeba było tak od razu.

    AK to grupowy knajak, o tyle powstaje pytanie czy odpowiadanie na jego 'posty' to
    wogole dzilalnosc 'moralna'
    (zdaje sobei sprawe ze po napisaniu tego pewnie zasznie strzelac g..wnem jak szalona
    klozetowa armatka ale wydalo mi sie ze warto wspomniec be strasznie degraduje ta
    grupe)
    Razem z innymi knajakami zrobili tu dozo zlej roboty miedzy innymi ja sam stalem sie
    chyab tez pod ich niejakim wplywem o wiele bardziej gruboskorny (co ciezko ocenic
    jaki efekt dalo ale chyab bardziej gorszy niz lepszy (jak czlowiek jest gruboskorny
    teo jego wypowiedzi i mysli jakby traca na znaczeniu i nudza anwet samego ich
    wytworce (czyli mnie w danym wypadku))) (zieaf)