  • Data: 2019-10-11 00:16:55
    Temat: Re: Gdzie się podziewają dobre systemy i dobre programy?
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 10 października 2019 21:52:18 UTC+2 użytkownik fir napisał:

    > AK to grupowy knajak, o tyle powstaje pytanie czy odpowiadanie na jego 'posty' to
    wogole dzilalnosc 'moralna'

    Zobaczymy.
    Do tej pory rzeczywiście kiepsko było u niego z uzasadnianiem, za to łatwo mu
    przychodziło obrażanie innych.
    Ale z tego co widzę, nie ja jeden to dostrzegam, więc nie martwię się zanadto.
    Jeżeli te rozmowy dalej będą wyglądać tak jak do tej pory, to jest ryzyko, że
    przestanę zauważać wypowiedzi pana Adama

    > (zdaje sobei sprawe ze po napisaniu tego pewnie zasznie strzelac g..wnem jak
    szalona klozetowa armatka ale wydalo mi sie ze warto wspomniec be strasznie degraduje
    ta grupe)

    'Strzelać gównem jak szalona klozetowa armatka', ładne :)

    > Razem z innymi knajakami zrobili tu dozo zlej roboty miedzy innymi ja sam stalem
    sie chyab tez pod ich niejakim wplywem o wiele bardziej gruboskorny (co ciezko ocenic
    jaki efekt dalo ale chyab bardziej gorszy niz lepszy (jak czlowiek jest gruboskorny
    teo jego wypowiedzi i mysli jakby traca na znaczeniu i nudza anwet samego ich
    wytworce (czyli mnie w danym wypadku))) (zieaf)

    zgadzam się, że atmosfera panuje tu od dłuższego czasu dość toksyczna, i swego czasu
    sam napsułem sobie sporo krwi, rozmawiając tu z nieprzesadnie życzlwymi osobami.

    Ale chyba coś takiego jest w internetowych dyskusjach ogólnie, że łatwo
    zinterpretować różnicę zdań jako atak, i zwykłe rozmowy potrafią się przerodzić w
    wyczerpujące emocjonalnie konflikty.

    Dlatego w sumie bardziej mnie interesuje to, co oto ma do powiedzenia (i w jaki
    sposób to uzasadnia), niż to, 'jaki ktoś jest'.