-
Data: 2014-06-30 15:01:34
Temat: Re: Gdzie znajdę numery zjazdów na autostradach?
Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2014-06-30 12:22, WW pisze:
> W dniu 2014-06-30 11:49, J.F. pisze:
>
>> Niestety:
>> a) drogi nam sie zmieniaja i papier nie nadaza,
>> b) wezly na autostradach zrobily sie skomplikowane,
>> c) oznakowanie na drogowskazach jest karygodne. Musisz miec geografie
>> kraju w malym palcu, i to z uwzglednieniem wiosek przy przejsciach, bo
>> nigdy nie wiadomo czym Cie drogowcy zaskocza.
>
>
> Dokładnie o to mi chodzi. Wyrabiasz sobie hipokamp. Dzisiaj ludzie gubią
> się w Ptaku
>
>> Nawigacja duzo pomaga. Choc warto sprawdzic dokad i jak prowadzi.
>
> A coraz częściej słyszę o samochodach w rzece, "bo nawigacja kazała
> skręcić w lewo...".
>
Jeśli za kierownicą siedzi "blądynka" (błąd zamierzony). Zresztą owa
"blądynka" może być dowolnej płci ;)
Nawigacja to narzędzie. Takie samo, jak mapa papierowa czy nóż do
kotletów. Narzędziem nieumiejętnie używanym można sobie albo komuś
zrobić krzywdę.
Nawet dobry atlas samochodowy niewiele Ci pomoże na niektórych dziwnych
zjazdach/wjazdach na autostrady. Czasem zanim się wjedzie na autostradę,
to trzeba nad nią przejechać raz lub nawet dwa razy, bo tak się
drogowcom umyśliło - np. jadąc z Grodziska Mazowieckiego do Warszawy.
Navi pomaga, pokazując jakiego pasa się trzymać. Czasami niesposób
odczytać znaczenia tablic, zwłaszcza gdy potencjalnych kierunków jest
kilka.
Czasem niespodzianki są inne: aby jadąc od Pruszkowa A2, skręcając na
Raszyn w S2 i chcąc w Raszynie zjechać na Janki, trzeba na S2 już ze 2
kilometry wcześniej ustawić się na prawej jezdni. Są dwie jezdnie po 2
lub więcej pasów ruchu, ale jakiś "geniusz" oddzielił je linami na
przestrzeni kilku kilometrów (kto za to płaci?) - więc jeśli wybierzesz
lewą jezdnię, to dojedziesz do Okęcia.
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 30.06.14 18:39 Tomasz Gorbaczuk
- 30.06.14 18:47 Tomasz Gorbaczuk
- 30.06.14 20:42 Adam
- 30.06.14 22:08 Tomasz Gorbaczuk
- 30.06.14 22:49 Alf/red/
- 01.07.14 16:25 Adam
- 01.07.14 18:26 Tomasz Gorbaczuk
- 01.07.14 18:26 Tomasz Gorbaczuk
- 03.07.14 11:18 Alf/red/
- 14.07.14 20:44 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=