  • 11. Data: 2024-04-14 23:44:39
    Temat: Re: Głośniki
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    W dniu 14.04.2024 o 23:12, r...@k...pl pisze:

    > A te w jaki sposób są zasilane? Skoro USB nie (wg specyfikacji), to prund
    > ścianowy?

    Najprawdopodobniej jest to dedykowany soudbar do monitorów DELL. I
    pewnie ma dedykowane złącze, którym ciągnie prąd i dźwięk dosyłany do
    monitora przez HDMI / Dport.

    To jest tylko głupi filtr sklepowy, nie można do końca na nim polegać,
    bo moerlki w sekcji z głośnikami nie dali filtra po zasilaniu.

    --
    Olek

  • 12. Data: 2024-04-15 11:23:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 14 Apr 2024 23:44:39 +0200, w <uvhio7$i5r$2$Olek@news.chmurka.net>, Olek
    <o...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Najprawdopodobniej jest to dedykowany soudbar do monitorów DELL. I
    > pewnie ma dedykowane złącze, którym ciągnie prąd i dźwięk dosyłany do
    > monitora przez HDMI / Dport.

    Ma wejście liniowe jak wynika z opisu.

  • 13. Data: 2024-04-15 20:43:56
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    W dniu 15.04.2024 o 11:23, r...@k...pl pisze:

    > Ma wejście liniowe jak wynika z opisu.

    Tu jest to opisane i pokazane lepiej.

    https://www.dell.com/support/kbdoc/pl-pl/000125730/o
    golne-informacje-na-temat-listew-dzwiekowych-dell-ax
    510-i-ax510pa

    --
    Olek

  • 14. Data: 2024-04-15 21:13:17
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 22:45, Olek pisze:
    > Te głośniki nie mają wbudowanych wzmacniaczy lampowych

    To tak jak w Condorze. ;=)

  • 15. Data: 2024-04-16 08:22:19
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 14.04.2024 o 12:49, Animka pisze:
> [...]
    >
    > Wszędzie gdzie patrzę to głośniko albo na USB albo do Bluetooth, a ja
    > takich nie chcę.
    > Miałam do tej pory głośniki kupione jeszcze w Optimusie - bardzo
    > ciężkie, ale świetne. NTrust Soundwawe 20. Teraz mi padły, nie
    > włączają się. Zawsze po włączeniu zapalało się małe czerwone
    > światełko. Teraz martwe. Może to padł kabel z wtyczką, ale i tak mi
    > nikt tych głośników nie naprawi.
    > Proszę, jak ktoś wie gdzie kupić normalne głośniki do komputera o
    > podpowiedż.
    > W laptopie mam jako tako dobry dżwięk, ale to nie to co oddzielne

    Ciężka sprawa, pozostają chyba używki gdzieś w komisie albo w
    lombardzie, ew na serwisach handlujących starociami.

  • 16. Data: 2024-04-17 01:13:22
    Od: watapatatabysany wszystkim tutejszym i innym przeżuwaczom podpiczników, wodolejom i dupkom przepisywaczom banialuk z interśmietnika! <w...@p...no.net.no.site.no.network>

    Animka wrote:
    > ciężkie, ale świetne. NTrust Soundwawe 20. Teraz mi padły, nie włączają
    > się. Zawsze po włączeniu zapalało się małe czerwone światełko. Teraz
    > martwe.

    https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/pc-lautsprech
    er-trust-soundwave-40/2712118434-172-9213

    --
    watapatatabysany

    ?

  • 17. Data: 2024-04-17 10:31:26
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Mam takie Dell (lub bardzo podobne, bo było kilka wersji), OIDP normalny zasilaczyk
    wtykany w gniazdko ścienne, ale bywały też
    wersje monitorów podające zasilanie (w komplecie z beleczką bywał kabelek
    zasilający).
    Myk taki, że jak podajesz z komputera cyfrowy sygnał HDMI do monitora, to monitor to
    dekoduje i wyciąga sygnał audio analogowy,
    który podajesz do takiego soundbaru. Lub możesz zwykłym kabelkiem audio z komputera
    do soundbaru sygnał analogowy podać.
    Z sygnałem DP (Display Port) bywały problemy zależne od karty graficznej komputera.

    -----
    > www.morele.net/glosniki-komputerowe-dell-dell-flat-p
    anel-soundbar-czarny-11232275/

  • 18. Data: 2024-04-17 10:34:15
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Lepiej zasilać z monitora, bo przy braku sygnału audio i zasilaniu ze ściany jest
    minimalny przydźwięk sieciowy, co mnie zmuszało do
    kłopotliwego wyjmowania zasilacza z gniazdka.

    -----

  • 19. Data: 2024-04-19 16:50:41
    Od: BGB <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 14.04.2024 o 22:57, Olek pisze:

    > Ze dwadzieścia propozycji w przedziale 10-50 RMS, oczywiście takim
    > deklarowanym przez majfrendów:
    >
    > https://www.morele.net/kategoria/glosniki-komputerow
    e-6/,,,,,,,p,0,,,,29753O941526,30811O1044522,48829O1
    687242,29754O!4779/1/?noi

    Fajne ale wszystko do bluetooth.Duże jak na amoje biurko obok monitora.

  • 20. Data: 2024-04-19 16:58:40
    Od: BGB <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 17.04.2024 o 10:34, ąćęłńóśźż pisze:
    > Lepiej zasilać z monitora, bo przy braku sygnału audio i zasilaniu ze
    > ściany jest minimalny przydźwięk sieciowy, co mnie zmuszało do
    > kłopotliwego wyjmowania zasilacza z gniazdka.

    Ja mogę wyłączyć głosniki w głośniku. Jest wyłącznik;