  • Data: 2016-09-07 15:00:20
    Temat: Re: Grafika w laptopie
    Od: Trybun <C...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-02 o 20:49, pueblo pisze:
    > Witaj Trybun, 14 sie 2016 w news:57b01849$0$15193$65785112

    > Z mojego doświadczenia wygląda to tak. Za przełączanie odpowiada NVidia
    > - Optimus, Ati - Enduro. W obu przypadkach są predefiniowane
    > przypisania karty do określonych programów(taka baza
    > najpopularniejszych aplikacji podejrzewam), które to przypisania można
    > zmieniać w panelu sterowania karty, bądź nie. Przynajmniej nie w
    > normalny sposób, bo podejerzewam że są jakieś sposoby. Np. Nvidia jest
    > przypisana "na sztywno" do Autocada i nie można tego zmnienić w panelu,
> [...]

    U mnie w BIOSie nie ma takiej opcji. Natomiast co do sterowników
    poszczególnych kart, jak na razie nie zwracałem na to uwagi. Płyta z
    oprogramowaniem do napędu i wgranie wszystkiego hurtem, tak że nie
    sposób wyczuć który sterownik jest wgrywany jako pierwszy. Przy
    następnej reinstalce systemu spróbuję te stery ręcznie zainstalować,
    zobaczymy co z tego wyniknie.

    Prawie na pewno do konkretnego modelu laptopa. Gdy na tym lapku postawię
    Win10 to okazuje się że na płycie z oprogramowaniem dołożonej do
    komputera nie ma ani jednego programu czy sterownika który by można
    zainstalować pod tym systemem. Przypominam że laptop fabrycznie miał
    zainstalowany Win7.