  • Data: 2023-04-05 16:56:02
    Temat: Re: HBBTV - ktoś używa?
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 3.04.2023 o 12:38, Uncle Pete pisze:
    > A to nie jest tak, że HBBTV działa głównie jako dodatkowa usługa na już

    W przybliżeniu "kanał HBB" to link do streamingu danego kanału.

    > istniejących kanałach? Co do celowości - też nie wiem, po co to w epoce
    > szerokopasmowego internetu i zamierania "klasycznej" telewizji. Chyba że

    No to właśnie kanały HBB wykorzystują ten szerokopasmowy internet.

    > jakaś nisza dla tych, kto nadal ją ogląda...

    Wbrew pozorom, te linki mają zalety: nie trzeba instalować osobnych
    aplikacji do oglądania dodatkowych kanałów (zresztą nie każda aplikacja
    jest na każdy system), wygodniej się włącza.

    --
    SW3