eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmogladanie filmów w smartfonie - nie jest mozliwe › Re: HORROR głupota -> Re: oglądanie filmów w smartfonie - nie jest możliwe
  • Data: 2023-06-04 00:19:05
    Temat: Re: HORROR głupota -> Re: oglądanie filmów w smartfonie - nie jest możliwe
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora

    watapatatabysany w news:u5g6qm$3lbka$1@faro.eternal-september.org
    > BULLSHIT (nie z tej ziemi (dla aktualnego przypadku z wątka))!
    > // akurat zawitałem do dziupli (z długiej podroży) //
    > Sługus alterkinoonet wysyła na zlecenie biorcy TYLKO pliki *MP4* !
    > Strumień bazujący na QuickTime hierarchiczno-segmentowy *MP4*
    > Pliki MP4 mogą przechowywać treści multimedialne w postaci wielu ścieżek
    > audio i wideo, a także napisów, grafiki 2D i 3D. Te treści można następnie
    > odtwarzać lokalnie za pomocą odpowiedniego oprogramowania lub przesyłać
    > strumieniowo przez sieć.
    > Jeszcze raz powtórzę, PROBLEM jest wynikły z docelowego usługodawcy
> [...]

    fakt, jest cos na rzeczy z ua.

    sa przegl. mobilne, ktore nie widza video na alterkino i sa widzace
    (oczywiscie ua maja do podgladniecia). Nie moge (nie potrafie, moze
    chwilowo) zmienic ua mobilnym slepym na video, na ua z tych widzacych.

    ale:
    na laptopie pozyczylem ua z widzacej przegladarki:

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko)
    Chrome/86.0.4240.198 Safari/537.36

    i wklepalem jako nowe ua do przeglad. slepej na video
    - owidziala czesciowo: co prawda player nadal nigdy nie dziala, ale IDM
    (internet download manager) odzywa sie i chce video sciagac.
    sprawdzone na szybko na ok. 15 filmach. Zdarzyly sie z 3 gdzie IDM milczal.
    czyli sama zmiana na wlasciwy (np. powyzszy) ua b. pomaga, ale tylko dla
    download.