  • Data: 2014-02-18 21:51:04
    Temat: Re: HTML5 - jak zorganizować drag and drop?
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-18 09:42, Borys Pogoreło pisze:

    > Przy projekcie tej wielkości to nie dziwi. Ale lepsze to, niż bicie głową w
    > mur.

    Hm, myślę, że dałoby się to lepiej ogarnąć. Ale to moje zdanie ;-)

    > To mnie akurat nie dziwi - to zdecydowanie nie jest biały znak ASCII.

    Hm, ja co innego widzę na liście
    http://www.theasciicode.com.ar/extended-ascii-code/n
    on-breaking-space-no-break-space-ascii-code-255.html

    [...]

    > Zamiast szydzić z nich po kolei, niech dołączy :)

    Konstruktywna krytyka nie oznacza "automatycznie chcę dołączyć do
    projektu" ;-)

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/