  • Data: 2020-06-27 06:45:25
    Temat: Re: Handlarz płakał jak spawał
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-26 o 22:17, K pisze:

> [...]
    lna-tyl-prawa-blotnik-8239751126?bi_s=ads&bi_m=listi
    ng%3Adesktop%3Aquery&bi_c=YjJhY2UxYTQtMTljZC00ZjZmLW
    IwYTEtMDc0ZDJkNzk0YWI5AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emi
    ssion_unit_id=08c0f044-fcb4-4434-890c-48d24bff1540

    > Tak, nadal nie bardzo rozumiesz, ze niektorych szkod nie da sie naprawic
    > i pozniej bezpiecznie uzytkowac samochod.

    Rozumiem.
    Ty nie rozumiesz że jak nie da się naprawić to się wymienia.
    Element, nie cały samochód.