  • Data: 2011-04-01 10:45:01
    Temat: Re: [Help]Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:c1.01.3Q0xpL$0BS@mike.oldfield.org.pl
    ! Pewnie kiero jakis, ten Adam Płaszczyca . Tak se patrze i patrze jak
    nawija makaron na uszy:

    > Przekonanie sprawcy, żeby wypłacił z własnej kieszeni na przykład
    > (zastrzegałem, że realna? ;) )

    Nie zastrzegales...przekonanie tego Pana to jak kopanie sie z koniem.
    Nie podpisal oswiadczenia bo ....nie wiem co. Stwierdzil, ze "to nie jego
    wina". Niestety jest to typowy wzor zlego polityka-dzisiaj powie tak a
    jutro powie srak :/ Dlatego bez policji sie nie dogaduje z takimi. Cale
    szczescie, ze udalo sie go zaptrzymac zanim odjechal w sina dal...

    Nota bene jego kariera radnego stoi pod znakiem zapytania bo jak
    stwierdzila P. aspirant przesluchujaca mnie wczoraj, dostanie po dupie
    (bedzie karany) bo sprawa jest ewidentna.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec