eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKomitet kolejkowy :-)Re: I dlatego Urszula Sara Zielińska ministrzyca rzadu Tuska od ekologii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.195.182.51.217
    !not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: I dlatego Urszula Sara Zielińska ministrzyca rzadu Tuska od ekologii
    Date: Mon, 3 Nov 2025 15:57:31 +0100
    Organization: MAD
    Sender: Myjk <>
    Message-ID: <1...@m...org>
    References: <10e5vmi$ilr$1@news.chmurka.net> <10e7cfe$gur$1@news.chmurka.net>
    <4tge8q0zrurl.tet35a9efxbp$.dlg@40tude.net> <s...@m...org>
    <a1pjt1pqffj8$.11yymcu1ulfu6$.dlg@40tude.net>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Myjk";
    posting-host="195.182.51.217"; logging-data="2974";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Cancel-Lock: sha1:ecESeGSXnh85wDo3i8JPw24WMd8=
    sha256:MzfKyTbfFgY35Ff37JeXRe5G3AqnYKAA23WAHnZ1D7A=
    sha1:8VQoQ8GgApCSr03E0rchRgSdTHs=
    sha256:NurRuPnXpZ+VRhsWgjolpyNOiaV0GxxRE1BwqXvToAg=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2732151
    [ ukryj nagłówki ]

    Mon, 3 Nov 2025 01:33:30 +0100, J.F

    > On Sun, 2 Nov 2025 17:58:40 +0100, Myjk wrote:
    >> Sun, 2 Nov 2025 13:15:20 +0100, J.F
    >>> Na początku BEV były drogie, kiepskie,
    >
    >> Bo, podkreślę to po raz kolejny, żadnemu koncernowi nie zależało na
    >> elektrykach. Chcieli dalej sprzedawać spierdoliniaki bo siedzieli w
    >> kieszeni koncernów paliwowych.
    >
    > Shell, BP, Orlen ?

    Raczej chodzi o tych co dzierżą źródła ropy, więc bardziej bym tu strzelał
    państwami, ruskie, turbany, us. Tump to w ogóle się nie kryje z tym że
    powinno się zrezygnować z prądu i dalej jechać, najlepiej, na amerykańskiej
    ropie. Wprost niedawno zarzucił europie że głupoty robi przechodząc na
    prąd, bo wie że mu zyski spadną jak europa się przesiądzie na prąd.

    >> A teraz jak chiny ukradły im technologię i
    >
    > No popatrz - nie chciały sprzedawać, ale opracowali ...
    > nie pomyliło Ci sie o jakieś 20 lat - czasy GM EV1.

    I co, to był martwy projekt, bo go udupili.
    Próbowali i próbują ponownie, między innymi
    pożyteczni idioci.

    > Nie, Tesla miała technologię,

    Ta, z dupy se wyciągnęli i mieli. Otóż nie mieli, tylko ją opracowali.

    > reszta przespała.

    Tak sobie tłumacz.

    > W Europie Siemens może miał technologię napędów elekrycznych -
    > przemysłowych, dużych.

    Człowieku, co to niby za technologia, przecież to wszystko
    jest proste jak konstrukcja cepa.

    > No i sami musieli trochę podpatrzyć Teslę ...

    No tak, bo przecież tyle czasu nikt nie miałgłowy do tego usiąść.
    Zlituj się, bo (po raz kolejny) zaczynasz wyglądać jak pożyteczny idiota.

    >> ją jeszcze dopracowali, do tego wypięły się na dostarczanie minerałów do
    >> baterii, to są w CZARNEJ DUPIE, czyli tak jak mówiłem, skończą jak kiedyś
    >> nokia.
    >> I nie żebym się z tego cieszył.
    >
    > no, tak prawdę mówiąc ... patrzę na kartę pamięci, mniej niz 1cm2,
    > a bitów miesci ... jaki rozmiar ma bit, jakież niesamowite technologie
    > są potrzebne do produkcji.
    > A potem zobacz ile kosztuje taka karta, a ile kalosze Nokia, czy np
    > muszla klozetowa ...

    Bełkoczesz.

    >>> ładowarek było mało, a widzisz, jak się rozwinęło.
    >> Polska to nadal ciemnogród i nie ma się co dziwić.
    >> Sprzedawcy nie będą inwestować w nierentowne rozwiązania.
    > W reszcie Europy też ich kiedys nie było.

    Ale szybko się pojawiły, bo był rynek.

    >>> A teraz ... musimy chronić rodzimy rynek przed inwazją tanich
    >>> chinskich elekryków :-)
    >>
    >> Ten rodzimy rynek co to nas od lat w dupę rucha na cenach pojazdów?
    >> Widziałeś ilu, w wyniku tej inwazji chin, taki VW zwolnił nierobów? Piszę
    >> nierobów, bo gdyby byli potrzebni, to by to tak łatwo nie przyszło. Piszę
    >> nierobów, bo minimalna pensja w EU to 2200 ełro, a gość na taśmie w VW
    >> zarabia 4000 ełro za przykrręcenie paru śrubek, a jakiś tam inżynier
    >> programista 7500 ełro, choć "infotajment" w VW to jakiś nieśmieszy żart --
    > Może zarabia na programowaniu robota do przykręcania śrubek na taśmie,
    > albo sterownika do silników TDI.

    To skąd te zwolnienia ponad 30 tysięcy pracowników skoro rzekomo roboty tam
    pracowały?

    >> niedawno ktoś wrzucał z komunikat że VW mu dziękuje za użytkowanie i czas
    >> na wymianę oleju w silniku... elektrycznym.
    > Oj tam, może chodziło o płyn chłodzący, a może mają silniki olejowe
    > :-)

    Z pewnością. I świstaki do zawijania w sreberka.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: