-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.albasani.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcolog
ne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.hig
hwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news
.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
ail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <8...@g...com>
<5cb5edb5$0$525$65785112@news.neostrada.pl> <q954ug$4to$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <q954ug$4to$1@dont-email.me>
Subject: Re: Ile naprawde jezdza TIR-y
Date: Wed, 17 Apr 2019 11:28:23 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 17
Message-ID: <5cb6f218$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.54.179
X-Trace: 1555493400 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 527 83.26.54.179:64978
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1767
X-Received-Body-CRC: 568172239
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2654663
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "abn140" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:q954ug$4to$...@d...me...
> ... ale GPS ?
>125 kmh zapierdalal belg scania i to z naczepa a nie samym koniem we
>Francji.
>darlem za nim sprinterem przez jakis czas. ale odpadlem bo spalanie
>to wtedy byl powazny problem i szkoda mi bylo przepalu + on na
>bramkach przechodzil na jakims zdalnym ustrojstwie a ja nie. to
>ostatecznie mnie pokonalo.
>ale szok pozostal.
>tyle tylko ze to bylo juz z 15 lat temu.
15 lat temu, to mogla byc ciezarowka sprzed 25 czy 30 lat.
W 1989 tez wymagano ogranicznikow ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.04.19 14:28 abn140
- 17.04.19 16:55 J.F.
- 17.04.19 17:43 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=