-
Data: 2015-05-13 23:44:52
Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"dddddddd" wydumał(a) w wiadomości ID news:miuvi2$rc3$1@dont-email.me
> W dniu 2015-05-08 o 12:05, LordBluzg(R) pisze:
>> W dniu 2015-05-07 o 19:32, dddddddd pisze:
>> [...]
>>> bardzo możliwe, ja po prostu "lubię zapierdalać" :)
>>> https://www.youtube.com/watch?v=bdcKkc1z7lM
>>> przy czym dużo zależy od auta - mam komfortowe szybkie auto to i
>>> prędkości się nie czuje, jak żona wsiadła do niego pierwszy raz i
>>> popatrzyła na licznik to się przeraziła - jechała 180, podczas gdy swoim
>>> autem rzadko jeździ 130km/h...
>> No fakt, dobry autem się nie czuje :) Jak ktoś chce poczuć adrenalinę,
>> to może jechać np "Atosem" 180km/h i czuć jak mu się koła na zakrętach
>> odrywają od nawierzchni :D
>> www.mvs.internetdsl.pl/atos.wmv A4 Góra św. Anny, jakieś 7 lat temu.
>> Oczywiście auto "służbowe" :)
> z tej górki to VW T4 2,4D osiągał prawie 170km/h, ale on był porządny i
> na równej drodze osiągał katalogowe 135km/h ;)
Wspomniany Hyundai Atos, to lekkie pudełko i wąskie. Czułem, że jeśli źle wejdę w
zakręt, to się przewrócę na bok. (cytat z filmiku: siła odśrodkowa jest zajebista).
> ale fakt - jeżdżę różnymi autami i w lepszym przy 120km/h zasypiam bo
> jest tak nudno, a w gorszym jadę 100km/h autostradą i wcale mi to nie
> przeszkadza, bo szybciej to już mało bezpiecznie :)
Ja ostatnio próbuję jeździć eco/smart. Masakra w sumie. Niby trasa pokonana w dobrym
czasie, mało paliwa ale pilnowanie prędkościomierza (automat 2,9ccm/CRDI) nuży.
Kwestia "przestawienia" się. Nie wiem ile czasu wytrzymam ale skoro ma to być
wyzwanie (programy/puchary/score) to jest i mobilizacja. Obecnie ujeżdzam głównie
minivana (145koni) i pedał "gazu" w zasadzie jest mało wyczuwalny/delikatny aż noga
cierpnie, do tego wysokość siedzenia jest spora i prędkości nie czuć. Dopiero w
okolicach 160km/h coś tam odczuwam. Natomiast kiedy jadę drugim autem na siedzeniach
kubełkowych, z niskim profilem i wysokość od drogi jest niewielka (dupą po asfalcie)
to jest inaczej, znaczy nawet jazda 90km/h nie nuży aż tak bardzo...ale koni więcej
(250) i chce się gnać :)
--
LordBluzg(R)(TM)
Have you heard the news? The dogs are dead!
You better stay home and do as you're told.
Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))
Najnowsze wątki z tej grupy
- Modulacja FM
- Chińczycy już ZAREAGOWALI!!!! Klamki zewnętrzne w samochodzie MAJĄ BYĆ KLAMKAMI
- Giełdy samochodowe
- #Motodziennik 358 - Czy ELEKTRYKI są jak AZBEST? Wyniki badań
- Dieta dla prątkowców
- Re: Leżakujące SSD gubią po roku dane
- Taką elektromobilność należy promować i wspomagać
- #motodziennik 356 - 3.0TDI wraca, Tesla z PRZYCISKAMI, Fiat 500 z ceną, OPŁATA DROGOWA od ELEKTRYKÓW
- DRL tylne
- tankuj na MOL
- konpederacki debil o fotelikach
- Elektryki to jednak smrody
- musimy kupować 25% elektryków czyli MILION samochodów co roku. Jak nie to będzie KARA ;[)
- i znowu JEBNIĘTE POMYSŁY wyznawców religii klimatycznej
- Piraci bezkarni, a zwykli ludzie płacą. Kto chce zarobić na polskich kierowcach?
Najnowsze wątki
- 2025-12-12 Cyna dylemat
- 2025-12-12 Warszawa => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-12-12 Warszawa => Architekt rozwiązań (Workday) - Legal Systems <=
- 2025-12-12 Warszawa => Dynamics 365 Commerce/POS Developer <=
- 2025-12-12 Wrocław => React Developer with knowledge of C++ <=
- 2025-12-12 Białystok => Programista React ze znajomością C++ <=
- 2025-12-12 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Finance Consultant <=
- 2025-12-11 To już efekt Żurka czy coś jeszcze GORSZEGO?
- 2025-12-11 Policjanci w mieście Łodzi zmierzą ci prędkość z błędem mniejszym niż producent w laboratorium :-)
- 2025-12-11 Warszawa => Senior Java Developer <=
- 2025-12-11 Kolejny prezent
- 2025-12-10 hameryka
- 2025-12-10 Tak im zależy na wlasnym kraju. :-(
- 2025-12-10 Czy "hipoteka przymusowa" podpada (powinna podpadać) pod ochronę immunitetem poselskim? [Ziobro]
- 2025-12-10 Żurek po raz kolejny wykazał jaki poziom reprezentuje




2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność