    From: "Bastion" <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Inna opona na jednej osi
    Date: Mon, 2 Aug 2010 11:24:36 +0200

    Użytkownik " Wmak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i34afb$kdg$1@inews.gazeta.pl...

    > Nawet, jak felga ma zewnętrzną średnicę nieco większą, to opona po
    > napompowaniu się ułoży i będzie miała identyczną średnicę.
    > Problem raczej leży w innej szerokości a najprawdopodobniej w innym offsecie
    > ( ET ) tej felgi.
    > Tak, czy inaczej - na przedniej osi trzeba mieć dokładnie identyczne felgi i
    > opony.

    Wrocilem od oponiaza-
    fachura spojrzal i wydal diagnoze... auto sciaga bo na jednej osi sa zupelnie
    rozne opony. Stara opona byla tak uszkodzona, ze nie nadawala sie do naprawy
    (dziura byla taka, ze swobodnie mozna bylo wlozyc kciuk)
    Podprostowali felge, kupilem dwa uzywane Continentale i auto jezdzi jak nowe:)
    W sumie cala akcja z kotem i awaryjnym hamowaniem wyniosla mnie 170 zl.