eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyInstalacja LPG - coś pomiędzy II a IV inst (pół sekw.)Re: Instalacja LPG - coś pomiędzy II a IV inst (pół sekw.)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news2.euro.net!209.197.12.246.MISMATCH!nx02
    .iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 03 Jun 2013 23:02:35 +0200
    From: _Michał <m...@g...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130509
    Thunderbird/17.0.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Instalacja LPG - coś pomiędzy II a IV inst (pół sekw.)
    References: <51ab3e49$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <koitpa$fig$1@news.icpnet.pl>
    In-Reply-To: <koitpa$fig$1@news.icpnet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 53
    Message-ID: <51ad046b$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: nat1-115.ghnet.pl
    X-Trace: 1370293355 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1231 91.150.220.115:38770
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2494105
    [ ukryj nagłówki ]

    On 6/3/2013 10:19 PM, nazgul wrote:
    >
    >> W ogóle czy M73 ma pełną sekwencje przy sterowaniu
    >> benzyną, czy właśnie taką połówkę lub jakimiś grupami ?
    >>
    > no właśnie to w pierwszej kolejności trzeba rozpoznać
    > bo może jest full grupa
    > i in stalką do R4 sobie opędzisz ;-)




    Na R4 da się "opędzić" v12 M70 z BMW E32 750i - ale tego auta nie mam ;)
    bo faktycznie ma full grupa x2 sterowniki = 4 kabelki dla całego silnika

    Tak też się dało zrobić PRV V6 z Safrane 24V ;) na 4 cyl (miał
    3 kabelki) - sorki nie wiem jak to się nazywa - nie jestem mechanikiem


    Ale wszystko wskazuje na to że M73 jak i N73 to są pełne sekwencje
    i mimo to chciałbym to "opędzić" (bardzo dobre słowo dla tego typu
    oszczędności ;) ) na jednej instalce V6 - bo wsadzenie 2 LPG do jednego
    auta to jakaś bzdura jest, drogie i się zaraz coś popsuje i nikt tego
    nie ogarnie...

    Jak ludzie robili swapy z M70 (2x full grupa) na M73 (full sekwencja)
    i zostawiali sterowniki z M70 to podobno działało bez żadnego problemu

    a ja nie chce zrobić wtrysku co 2/3 obrotu jak M70 ale co jeden pełny
    czyli trochę lepiej niż fabrycznie w M70 - dokładnie jak PRV V6, fiatMPI


    schematy (mam nadzieję że dobre):


    To jest m70 (2x motronic m1.7):

    http://www.alfabb.com/bb/forums/attachments/164-168-
    1991-1995/52389d1166366399-electrical-diagrams-bosch
    -motronic-m1-7-m1.7_wiring_5.pdf


    > ponadto na 100% któreś wtryski na tych 12 cyl następują równocześnie
    > wiec po prostu pod jedno wyjście muszą być podpięte 2 wtryskiwacze bez
    > żadnej modyfikacji długości impulsu(ciekawe czy się tranzystory nie spalą)

    Właśnie nie mam pewności - bo jednak wygląda na pełną sekwencję:

    o jest M73 (2x motronic 5.2) - dokładnie jak w
    Ferrari 550 V12 (stąd miałem info):
    http://bavariancar.lv/download.php?id=465

    czy ja się może mylę i to nie jest pełna sekwencja ? i po prostu
    bez cyrków da radę z instalką V6 ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: