  • Data: 2013-02-06 00:48:28
    Temat: Re: Inteligentny UPS
    Od: Przemek <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobra, jak mam to wytłumaczyć, że mamy sytuacje gdy NIE MA POWROTU
    > NAPIĘCIA - bo napięcie _nie zanikło_!. UPS nie wyłączył się, i nie
    > wyłączył napięcia na wyjściu (dla komputera), bo napięcie w sieci
    > powróciło nim doszedł do całkowitego rozładowania.

    Możesz ustawić tak soft dla UPSa, żeby info o tym, że komp ma się
    wyłączyć poszło dopiero po tym, jak baterie się rozładują do jakiegoś
    poziomu. UPS zamyka system, po zamknięciu się wyłącza. Po powrocie
    zasilania sprawdza czy jest odpowiednio naładowany, jeśli tak, to włącza
    zasilanie, a komp ustawiony na włączenie przy powrocie zasilania się włącza.
    Jak napięcie się odłączy na nowo, to bateria ma wytrzymać tyle, zeby się
    system zdążył załadować i zamknąć. To już zależy od rozsądku użytkownika.
    Porzem