  • Data: 2009-01-12 21:02:04
    Temat: Re: Internet w Laptopie
    Od: "123" <z...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > internetu.
    > Najtaniej wychodzą pakiety internetowe w Simplusie (20 gr/MB), ale niosą
    > one ryzyko, że pakiet może się bez ostrzeżenia skończyć i wtedy
    > zostaniesz ogołocony z pieniędzy płacąc za transfer po standardowej
    > cenie swojej taryfy głosowej.
    > Minusem pakietów jest to, że przepadają po upływie okresu ich ważności.
    > Simdata wypada drożej (50 zł na 3 miesiące, cena transferu to 30 gr/MB),
    > ale wykupione środki *w praktyce* (bo regulamin mówi coś innego) nie
    > przepadają przez prawie rok.
    > Pewne porównanie ofert znajdziesz np. tutaj:
    netu-na-komorki/
    > oraz tutaj:
    > http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=10904

    Bardzo dziękuję. Muszę teraz to przeanalizować.
    Na razie udało mi się na próbę połączyć laptopa z Internetem przez Bluetooth z
    komórką.
    Jest to minimum dobre w sytuacji konieczności połączenia gdy w pobliżu nie ma
    HotSpota.
    Inne możliwości będę testować.

    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.