eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJak Play zdenerwował abonenta › Re: Jak Play zdenerwował abonenta
  • Data: 2009-09-16 11:20:16
    Temat: Re: Jak Play zdenerwował abonenta
    Od: Szopa <s...@n...podam.spamerom.adresu.br> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Olgierd pisze:
    > Dnia Wed, 16 Sep 2009 12:56:54 +0200, Szopa napisał(a):
    >
    >>> A mi się wydaje, że to jakaś partyzantka konkurencji (może jakiegoś
    >>> zawiedzionego sprzedawcy). Celowo zrobiona na głupa.
    >> Chyba nie.
    >>
    >> Ostatnio jak byłem w Play na pl. Konstytucji widziałem gościa, który
    >> miał podobne problemy, walczył z BOKistą o SMSy i przychodzące, obsługa
    >> w salonie starała się mu pomóc (choć bez większego zaangażowania). Może
    >> to był ten sam człowiek ?
    >
    > Wszystko jest możliwe, aczkolwiek zauważ, że rozsądny człowiek w takim
    > przypadku minimalizuje skalę tragedii:
    > - uruchamiając 2 telefon i powiadamiając stałych kontrahentów o zmianie,
    > - sprawdza jak jeszcze można potwierdzać, prócz esemesów,
    >
    > No i faktycznie: jak zezłoszczeni partnerzy mogą się dodzwonić, skoro
    > telefonu nie ma?

    Masz w 100 % rację, to jest oczywiste. Tak jak pisałem, człowiek
    przespał problem, obudził się z ręką w nocniku i teraz wini Play. Z
    jednej strony jest to nieco niepoważne, z drugiej jednak wina Playa jest
    ewidentna. Nie ma się co dziwić, że człowiek chce z nimi powalczyc. IMHO
    to nam wszystkim tylko na dobre wyjdzie.

    --
    Ten Szop

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: