eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak jest z systemem hamulcowym w osobówkach?Re: Jak jest z systemem hamulcowym w osobówkach?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak jest z systemem hamulcowym w osobówkach?
    Date: Sun, 28 Oct 2018 19:55:59 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <pr50o6$hkd$1@node1.news.atman.pl>
    References: <pr4cj7$t9j$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <pr4gg3$1gv$1@node1.news.atman.pl> <pr4s3u$t0e$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 89-70-94-204.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1540752966 18061 89.70.94.204 (28 Oct 2018 18:56:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Oct 2018 18:56:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.2.1
    In-Reply-To: <pr4s3u$t0e$1@dont-email.me>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642462
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-10-28 o 18:37, ToMasz pisze:

    >> Jasne, ale w tym konkretnym przypadku podłoga okazała się być
    >> przeszkodą :-) Nie dało się tak nacisnąć by wgnieść metalową podłogę.
    > następnym razem naciśnij do końca puść i znowu naciskaj. Wielokrotnie.
    > te koła które są sprawne - zahamują.

    To akurat nie mi się przytrafiło. Kierowca, któremu się to przytrafiło
    właśnie tak próbował bezskutecznie. Pierwotnie uznał, że to jakieś
    dziwne zapowietrzenie więc odruchowo zastosował tę technikę. Ostatecznie
    silnikiem i ręcznym zahamował.

    Właśnie stąd moje zdziwienie, że to kompletnie nic nie dało.

    Jeszcze jedna rzecz: zatrzymał auto na stacji paliwowej. Dokupił płyn
    hamulcowy, wlał go bo było zero, a płyn po prostu spływał. Ile wlał,
    tyle wyciekło przy kole. Silnik wyłączony, nikt nie dotykał hamulca.
    Przypuszczam, że w takich okolicznościach drugi obwód nie mógł pracować
    bo był suchy. Pytanie: czy nie po to są 2 układy aby przy dużym wycieku
    z jednego, drugi zachował w sobie pewną ilość płynu? Albo stało się coś,
    czego nie potrafię sobie wyobrazić.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: