-
Data: 2010-01-03 21:03:55
Temat: Re: Jak pojeździć bokiem na śniegu, podsterownym ?
Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Some day 2010-01-02 20:30, some human being called *Yans van Horn* claimed...
> Ludvigus wrote:
>> Some day 2009-12-31 16:00, some human being called * Michał* claimed...
>>>>> I nic, nie daje się go bokiem obrócić, ani rozhuśtać
>>>>> jak to zrobic ?
>>>> Rozpędź się do przodu i skręt w dowolną stronę + ręczny.
>>>> Wpadniesz w poślizg nadsterowny, przy którym manipulacja ręcznym i
>>>> gazem razem z kontrą kierownicą pozwoli pociągnąć auto bokiem. Przy
>>>> nabraniu wprawy polecam z górki :)
>>>
>>> Zapomniałem dodać że popsuty (linki przecięte obie).
>>
>> Bez sprawnego ręcznego nici z zabawy, bo to podstawa do upalania w
>> FWD. Inaczej jest w RWD, tam wystarczy tylko depnąć w gaz by zerwać
>> przyczepność i kontrować, a tutaj trzeba się z wajchą siłować...
>
> Proponuje najpierw się douczyć, bo do jeżdzenia bokiem FWD hamulec
> ręczny nie jest niezbędny.
Zgoda, można np. wykonać LFB (left foot braking), żeby przenieść masę
samochodu na przednie koła, a zarazem unieść deko tył, nie tracąc przy tym
mocy, a dodając do tego skręcenie kierownicy, można narzucić w kontrolowany
sposób tył i zrobić mały powerslide :-)
hint: http://www.drivingfast.net/car-control/left-foot-bra
king.htm
ps. a tak to robił Colin http://www.youtube.com/watch?v=4LKAYtaD_t4
Pozdrawiam,
--
| | "IEFBR14. Elegant and clearly the most reliable code on the planet."
| | ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~
| |__ v0.9 [ cobol programmer / electronic music lover / AR156 driver ]
|____ UDVIGUS greetz you! me_gg: 783307 me_mail: ludvigus AT op DOT pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny
- Więcej miejsca na buspasach :-)
- kable zawieraja skrobie?
- Uszkodzenie na parkingu a odpowiedzialność sprawcy z OC
- OBD2 napięcie akumulatora
- Zasieg elektrykow
- Gwarancja na używane AUTO. Czy dziś WARTO?
- Komitet kolejkowy :-)
- #Motodziennik Używane - OGROMNE PRZEBIEGI - najlepsze silniki diesla i benzynowe ostatnio
- Dlaczego Heweliusz zatonął? Kulisy tragedii I Heweliusz. Prawdziwa historia #1
- Masz 20 sekund na poddanie się :)
- automat czy manual
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
- brylant
Najnowsze wątki
- 2025-11-13 Warszawa => APM/Observability Engineer (Presales Engineer) <=
- 2025-11-12 Strefa Schengen
- 2025-11-12 #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- 2025-11-12 Aparatu szukam
- 2025-11-12 Azylant na Węgrzech donosi prokuraturze na ministra sprawiedliwości/prokuratora generalnego
- 2025-11-12 Wrocław => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-11-12 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-11-12 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-11-12 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-11-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-11-12 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-11-12 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-11-12 Warszawa => Engineering Manager <=
- 2025-11-12 Białystok => Senior Microsoft Dynamics 365 Business Central Konsultan
- 2025-11-12 Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei