-
Data: 2014-02-13 21:26:32
Temat: Re: Jak powinien stać znak przy drodze
Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2014-02-13 21:02, AZ pisze:
> On 2014-02-13, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
>>>> Kiedys dostałem mandat bo znak terenu zabudowanego stał po lewej
>>>> stronie i po prostu go nie widziałem. (pozostałości po remoncie
>>>> drogi, ktos nie dopilnowal, policja wykorzystała...)
>>>
>>> Wykorzystala Twoja nieznajomosc przepisow ;P
>>>
>>> Akurat D-42 ma byc po prawej, a to po lewej to ewentualne powtorzenie
>>
>> Ależ ja wiem, ze powinien stać po lewej.
>> [...]
>> widziałem. Bo go nie było. Byl, ale tylko po lewej.
>>
> ;-)
Wiesz, żarty żartami, ale jak już wcześniej pisałem, wyciąganie
nieuzasadnionych wniosków nie jest specjalnie mądre, a próby
projekcji sytuacji wedle własnego widzimisię mogą być bardzo
trudne do uzasadnienia. Opis tego zdarzenia przewija się już
długo i tak naprawdę budzikowa wersja o wykorzystaniu sytuacji
przez policję pozostaje jedynie w zakresie jego sugestii,
ponieważ mandat zarobił.
Fakty są takie:
1. przekroczył prędkość.
2. nie zauważył znaków D-42.
3. twierdzi, że wtedy D-42 po prawej stronie nie było.
4. z trudem odszukał stojący znak D-42 po prawej stronie i doszukuje
się przepisów, jak daleko może stać.
5. sugeruje, że policja wykorzystała brak znaku, którego nie zauważył,
twierdząc, że go nie było.
Wiesz, ja jestem sceptykiem i realistą, a z tej parę razy powtarzanej
opowieści nie wynika, że:
1. policja wykorzystała sytuację.
2. nie złamał przepisów.
3. nie było znaków informujących D-42.
Trochę tego za dużo, by twierdzić, że wina jest wszędzie dookoła, tylko
nie w osobie sprawcy wykroczenia, który teraz szuka usprawiedliwienia,
czy tez haka, w postaci prób udowodnienia, że został namierzony
niezgodnie z prawem i z wykorzystaniem jego niewiedzy - w skrócie
naciągnięty na mandat.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.02.14 21:51 John Kołalsky
- 13.02.14 22:42 Budzik
- 27.02.14 23:51 Budzik
- 28.02.14 20:55 Andrzej Lawa
- 28.02.14 21:48 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=