    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak poznać czy klawiatura koduje znaki ?
    Date: Mon, 27 Jun 2022 18:20:52 +0100

    in <news:e7998e8a-442c-477f-95b7-cd1a7e21ee0an@googlegr
    oups.com>
    user Universis pisze tak:

    > Kupiłem klawiaturę Victsing PC238A - w opisie było że to
    > klawiatura Wi-Fi, Bluetopoth. Po podłączeniu nie widać jej jednak
    > w urządzeniach Bluetooth, więc myślę że to tylko Wi-Fi. OK - ale
    > chciałbym wiedzieć czy mogę nią zglądać do swojego banku - czyli
    > czy koduje ona znaki ? Jak to sprawdzić ?

    Jakby miała kodowanie to producent pewnie chwaliłby się tym a google milczy.

    Zaglądać do swojego banku to najlepiej klawiaturą ekranową ;)

    One of the more interesting attack methods Syss looked at was replay
    attacks which allows hackers to record the encrypted radio signal
    between the keyboard and USB receiver and use it to unlock
    a PC without having to decrypt it.

    https://www.lifehacker.com.au/2016/10/your-wireless-
    keyboard-isnt-safe-even-with-aes-encryption/

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę