  • 1. Data: 2022-06-27 16:06:08
    Temat: Jak poznać czy klawiatura koduje znaki ?
    Od: Universis <u...@w...pl>

    Kupiłem klawiaturę Victsing PC238A - w opisie było że to klawiatura Wi-Fi,
    Bluetopoth. Po podłączeniu nie widać jej jednak w urządzeniach Bluetooth, więc myślę
    że to tylko Wi-Fi. OK - ale chciałbym wiedzieć czy mogę nią zglądać do swojego banku
    - czyli czy koduje ona znaki ? Jak to sprawdzić ?

  • 2. Data: 2022-06-27 19:20:52
    Temat: Re: Jak poznać czy klawiatura koduje znaki ?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:e7998e8a-442c-477f-95b7-cd1a7e21ee0an@googlegr
    oups.com>
    user Universis pisze tak:

> [...]
    > chciałbym wiedzieć czy mogę nią zglądać do swojego banku - czyli
    > czy koduje ona znaki ? Jak to sprawdzić ?

    Jakby miała kodowanie to producent pewnie chwaliłby się tym a google milczy.

    Zaglądać do swojego banku to najlepiej klawiaturą ekranową ;)

    One of the more interesting attack methods Syss looked at was replay
    attacks which allows hackers to record the encrypted radio signal
    between the keyboard and USB receiver and use it to unlock
    a PC without having to decrypt it.

    https://www.lifehacker.com.au/2016/10/your-wireless-
    keyboard-isnt-safe-even-with-aes-encryption/

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 3. Data: 2022-06-28 23:01:37
    Od: Universis <u...@w...pl>

    poniedziałek, 27 czerwca 2022 o 18:20:53 UTC+1 PiteR napisał(a):
    [..]
    > Jakby miała kodowanie to producent pewnie chwaliłby się tym a google milczy.
    >
    > Zaglądać do swojego banku to najlepiej klawiaturą ekranową ;)

    Tak wiem i czasem tak robiłem jak nie miałem klawiatury Bluetooth.
    Teraz ta klawiatura którą kupiłem - ona w instrukcji ma parowanie - trzeba nacisnąć
    Esc i +/= razem poczekać 3 sek , wyjąć dongla z USB i włożyć i gotowe.
    I tak zrobiłem - w czasie parowania - świeci się diodka na klawerce, ale w
    urządzeniach
    Bluetooth tej klawerki nie widać, a ona działa i to nieźle. Stracha mam przy
    wpisywaniu
    hasełek i robię to na klawiaturze macierzystej laptopa co jest trochę niewygodne.
    Wiem że "hackers" jakoś podsłuchują klawerki Wi-Fi, ale nie mam pojęcia jak to
    robią.

  • 4. Data: 2022-06-30 22:11:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:16c58bd5-42c9-46d3-b567-a332785b9542n@googlegr
    oups.com>
    user Universis pisze tak:

> [...]
    > macierzystej laptopa co jest trochę niewygodne. Wiem że "hackers"
    > jakoś podsłuchują klawerki Wi-Fi, ale nie mam pojęcia jak to

    no ale nie możesz wpisywać haseł z ekranowej?

    %windir%\system32\osk.exe

    ja już prawie wszystko pisze ekranową ten post też.

  • 5. Data: 2022-07-01 01:26:38
    Od: Universis <u...@w...pl>

    czwartek, 30 czerwca 2022 o 21:11:37 UTC+1 PiteR napisał(a):
    [..]
    > no ale nie możesz wpisywać haseł z ekranowej?
    >
    > %windir%\system32\osk.exe
    >
    > ja już prawie wszystko pisze ekranową ten post też.
    [..]
    Mogę pisać klawiaturą ekranową, ale jest to trochę nieporęczne.

  • 6. Data: 2022-07-01 02:51:27
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-06-30 o 22:11, PiteR pisze:

    > no ale nie możesz wpisywać haseł z ekranowej?
    >
    > %windir%\system32\osk.exe
    >
    > ja już prawie wszystko pisze ekranową ten post też.

    Jeśli masz ekran dotykowy tablet czy telefon to wiadomo.
    Nie lekko pisałoby się posty na takiej klawiaturze klikając każdą
    literkę myszą.

    --
    animka

  • 7. Data: 2022-07-01 02:53:54
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-07-01 o 01:26, Universis pisze:
    > czwartek, 30 czerwca 2022 o 21:11:37 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > [..]

    > [..]
    > Mogę pisać klawiaturą ekranową, ale jest to trochę nieporęczne.

    Wpisanie hasła to jeszcze nie tak dużo liter.

    --
    animka

  • 8. Data: 2022-07-01 07:49:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:be567b9b-728f-4ce1-9e1c-83e657617103n@googlegr
    oups.com>
    user Universis pisze tak:

    > czwartek, 30 czerwca 2022 o 21:11:37 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > [..]

    > [..]
    > Mogę pisać klawiaturą ekranową, ale jest to trochę nieporęczne.

    to może zrób sobie plik tekstowy i myszą kopiuj-wklej z niego hasła
    ja tak robię

    moje hasła do banków

    ghfhty5y53251dg%#$32y53251dg%#$51dg%#$#TFf3^#@&*stry
    53251d1dg%#$32y5325
    1dg%#$511dg%#$32y53251dg%#$51dg%#$#TFf3^#@&*stry532g
    %#$#TFf3^#@&*stry53
    2g1dg%#$32y53251dg%#$51dg%#$#TFf3^#@&*stry532%#$41dg
    %#$32y53251dg%#$51d
    g%#$1dg%#$32y53251dg%#$51dg%#$#TFf3^#@&*stry532#TFf3
    ^#@&*stry51dg%#$32y
    53251dg%#$51dg%#$#T11dg%#$32y53251dg%#$51dg%#$#TFf3^
    ry51dg%#$32y53251dg%#$51dgFf3^#@&*stry5323235@

    --
    Piter

    lepiej z mądrym zgubić
    niż z głupim znaleźć

  • 9. Data: 2022-07-01 16:57:51
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 01.07.2022 07:49, PiteR wrote:
    > to może zrób sobie plik tekstowy i myszą kopiuj-wklej z niego hasła
    > ja tak robię
    >
    > moje hasła do banków

    Potwierdzam, widziałem ten Twój plik wczoraj na darknecie, zgrabnie
    wszystko poukładane.

    --
    pzdr
    Roman

  • 10. Data: 2022-07-01 17:55:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:62bf0b6f$0$472$65785112@news.neostrada.pl>
    user Roman Tyczka pisze tak:

    > Potwierdzam, widziałem ten Twój plik wczoraj na darknecie, zgrabnie
    > wszystko poukładane.

    wow masz tam konto?