  • Data: 2011-05-11 19:22:14
    Temat: Re: Jak się wywracać?
    Od: "mbuniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czytam sobie wątek o rękawicach i dotarło do mnie, że pojęcia nie mam, jak
    > bezpiecznie upaść w ślizgu.
    >
    > Powiedzmy że ucieka mi jedno koło i skończy się to ślizgiem. Jak
    > teoretycznie powinien wyglądać bezpieczny upadek tego typu?

    Czy to wogole mozna kontrolowac, "bezpieczny" to ten ktory nie ma na finiszu
    slupa lub innych twrdych przedmiotow ktore zbyt szybko cie zatrzymaja. Lub
    taki gdzie katamaran za toba ma miejsce aby zachamowac a nie przejachac po
    tobie. Uzywam 50 ccm wiec nic mocnego, ale 2 razy mialem glebe raz przy 5
    km/h uslizg na zwirku przedniego kola mrugniecie okiem i leze i mimo ze
    sprzecik wazy 100 kg nie szlo tego utrzymac. Drugi w luku autko wyjechalo
    tylem z zatoki heble blokada i jebudu tez wolno 20 km/h skuter pod samochod
    a ja na glebe, nic nie dalo zrobic. Twoje pytanie raczej dotyczy stuacji
    kiedy masz czas na decyzje ze kladziesz, ale tu ktos z wiekszym
    doswiadczeniem powinien sie wypowiedziec.

    Buniek