-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!newsfeed
0.kamp.net!newsfeed.kamp.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfee
d.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news
.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <levjbo$54i$1@news.task.gda.pl>
<hokmyb32yhay$.12ti9g1xnpt03$.dlg@40tude.net>
<lf1loa$1t0$1@node1.news.atman.pl>
<5314640b$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
<lf1poo$6dr$1@node1.news.atman.pl>
<53146fb7$0$2246$65785112@news.neostrada.pl>
<lf1s78$515$1@node2.news.atman.pl>
<5314766a$0$2375$65785112@news.neostrada.pl>
<lf1t7q$6cf$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <lf1t7q$6cf$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
Date: Mon, 3 Mar 2014 14:09:43 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 24
Message-ID: <53147f18$0$2239$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.180.199
X-Trace: 1393852184 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2239 83.26.180.199:64066
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2525959
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
W dniu 2014-03-03 13:32, J.F pisze:
>>> Otóż to, jak używałeś jako samochodu to problemu nie było.
>> Tym niemniej jak widac - jak sie chce i sa sprzyjajace warunki, to
>> mozna.
>Warunki dość specyficzne, ale jak ktoś się postara...
>Wiesz, jak się uprzesz to w zasadzie wszystko da się zepsuć.
>Dzidka pamiętasz?
sam widzisz.
>> Lekki wiaterek, odpowiednia droga, 40km/h na dwojce i grzejemy,
>> mimo ze
>> samochod zasadniczo dobrze sie sprawuje w klimacie goracym :-)
>Z całą pewnością mnóstwo osób tak robiło i nie było kłopotów.
>Tylko bez liny...
Lina stanowila niewielkie obciazenie, w koncu ja przeciez zwijalem na
beben - recznie.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.14 14:53 Adam Wysocki
- 03.03.14 14:57 AZ
- 03.03.14 15:13 J.F
- 03.03.14 15:28 Adam Wysocki
- 03.03.14 15:51 AZ
- 03.03.14 15:54 J.F
- 03.03.14 22:42 Tomasz Pyra
- 04.03.14 00:00 Budzik
- 04.03.14 06:01 Marek Dyjor
- 04.03.14 10:19 Adam Wysocki
Najnowsze wątki z tej grupy
- (Nie)typowy problem z elektrykiem
- Życie z Renault Twizy: Jak to NAPRAWDĘ wygląda
- Takim bym jeździł - Złomnik: Golf jedynka z wnętrzem od Fabii
- ostatni raz byłem na myjni
- Zimowy płyn do spryskiwania szyb
- jęczy wspomaganie
- wrzesień
- jak się kupuje elektryczny?
- jak sprawdzić czy zerwałem gwint
- Wrześniowe promocje na ładowarkach
- KIA 2025r
- Rejestracja godna elektryka
- Koniec dopłat
- Odszkodowanie
- Fwd: Uprzejmie proszę o sprostowanie nieprawdziwej informacji w art. premium
Najnowsze wątki
- 2025-10-01 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-10-01 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-10-01 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-10-01 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-10-01 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-10-01 Ciekawa mapka z BTS-ami
- 2025-09-30 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-09-30 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-09-30 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-09-30 Warszawa => Lead SAP PP Consultant <=
- 2025-09-30 Warszawa => Project Manager (AI and innovation) <=
- 2025-09-30 Poznań => SAP HCR Consultant <=
- 2025-09-30 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-09-30 Zbrodzień Ziobro zatrzymany na płycie lotnika międzynarodowego bo PRZYLECIAŁ do RP3 zostać "nielegalne doprowadzony"
- 2025-09-30 Warszawa => Starszy Konsultant SAP - obszar PP <=