    From: sphinxozo <s...@n...pls>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak to jest z coolerami?
    Date: Thu, 15 Jan 2009 22:02:09 +0100
    Sender: p...@n...wsisiz.edu.pl

    In article <o...@p...home.aster.pl>, opajak1
    @gazeta.pl says...
    > Powitanko,
    >
    > Podaja ilosc rurek, blaszek radiatora, material, wymiary (to akurat
    > slusznie), tylko najwazniejszej informacji - ile ciepla sa w stanie
    > odprowadzic takie coolery przy okreslonej roznicy temperatur
    > (otoczenie-procek), tego wyczytac nie umiem. Czy ktos moglby mnie
    > naprowadzic na zrodelko takich informacji, albo objasnic czemu tego nie
    > podaja producenci/sklepy.
    > Pytanie konkretne: procek P4 (506) 2,66GHz, obudowa dobrze wentylowana
    > (wiatrak z przodu 8cm puszczony na 5V, 12cm wydmuchujacy z tylu tez na 5V
> [...]
    Nie wiem czy do tego akurat wystarczy ale mialem Ninje na athlonie X2
    3800+, procek byl podkrecony o 25% i w przewiewnej budzie starczalo,
    ale moge polecic zdecydowanie ktorys z ich wentyli tylko z seri Slip
    Stream 12 centymetrow i niskoobrotowy 800 lub nawet 500 obrotow.
    Wentylator wieszasz bezposrednio na Ninji jest bezglosny i znacznie
    poprawia jej zdolnosci chlodzace.
    W tej chwili Ninija ale Copper chlodzi mi calkowicie pasywnie C2D 8200.

    marcin