  • Data: 2014-07-04 17:50:00
    Temat: Re: Jak to jest z radarami?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-07-04 08:58, mz wrote:

    > Bo kieowcy (nie mylić z kierowcy) jak widzą fotoradar to zwalniają do 50
    > km/h albo jeszcze wolniej i nie ważne jakie jest ograniczenie.

    Bo zwykle HGW jakie jest ograniczenie, więc zamiejscowi zwalniają do 50.
    W końcu może być teren leśny, zabudowany. Ja tylko raz zapłaciłem mandat
    72@50 - wiozłem matkę (z tyłu) - raczej nastawioną antymotoryzacyjnie i
    ogólnie "bo kierowcy to szaleją i robią wypadki". Jak się wujek zapytał
    gdzie mnie wysuszyli, to matka odpowiedziała "w lesie".

    Także sorry - jak nie jestem pewny (a zwykle nie jestem) to 50 i dupie
    mam twoje narzekania - miej pretensję do zarządcy dróg - naprawdę da się
    czytelnie zrobić i na przykład powtórzyć ograniczenia przed fotoradarem.
    Można też zrobić zgodnie z przepisami a zupełnie nieczytelnie - na
    przykład 3 metry za fotoradarem ustawionym na 50 postawić 70. No to po
    takiej tresurze to nie miej pretensji do kierowców, że jadą jak debile,
    tylko do tych co ich takich debilnych zachowań uczą.

    Żeby nie było - nie jestem przeciwnikiem fotoradarów jako takich.

    Shrek.